پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت سال تحصیلی 1400
ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودی جديد، به اطلاع میرساند، ثبت نام از پذيرفته شدگان صرفا به صورت اينترنتی و غیر حضوری انجام میگيرد. لذا خواهشمند است اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید.
مهلت ثبت نام: از پنجشنبه 14 بهمن تا پایان روز سهشنبه 19 بهمن 1400 به صورت غیرحضوری
شروع کلاسها: از 7 اسفند ماه به صورت حضوری شروع خواهد شد.
نکته اول: درخصوص پرداخت باید مبلغ 1.800.000 تومان به شماره کارت 5041727010063145 به نام مدرسه اسلامی هنر واریز شود و تصویر فیش در فرم دانشجویی الصاق گردد.
نکته دوم: هزینه انصراف بنا بر مصوبه وزارت علوم، دانشجوی انتقالی یا منصرف از تحصیل موظف است شهریه کامل یک نیمسال اعم از ثابت و متغیر را به دانشگاه پرداخت نماید.
نحوه ثبت نام
مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو به نشانی زیر
https://edu.isoa.ir/Hermes.html?param=Stdnew
- ورود به سامانه با کد ملی و شماره شناسنامه
- تکمیل فرمها، تعهدنامهها، اسکن مدارک و بارگذاری تصویر فیش پرداختی شهریه
- ارسال درخواست خود به کارشناس
پس از تكميل ثبت نام جهت دريافت پاسخ خود درخصوص سوالاتي مانند برنامه درسي ترم اول، نحوه شركت در كلاسها، راهنماي كلاس ها و…. اينجا كليك كنيد
تصوير مدارك مورد نياز:
پذیرفتهشدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد (کاملا واضح، دارای کیفیت مناسب و حداکثر حجم ۴۰۰ کیلوبایت) اسکن و بارگذاری گردند. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد. نمونههای اسکن صحیح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.
- اسکن و بارگذاری فیش پرداختی
- مدرک کارشناسی
- اسکن و بارگذاری مدرک کاردانی (مختص فارغالتحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته)
- اسکن و بارگذاری تمام صفحات شناسنامه
- اسکن و بارگذاری کارت ملی پشت و رو
- اسکن و بارگذاری عکس پرسنلی متقاضی
- اسکن و بارگذاری مدرک نظام وظیفه (مختص آقايان)
- استعلام مدرک تحصیلی پایه (مقطع قبلی):
با مراجعه به سایت estelam.msrt.ir نسبت به دریافت کدپیگیری اقدام و آن در سامانه دانشجويي دانشگاه هنر وانديشه اسلامي کپی کنید.
(پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق، کد پیگیری (به صورت انگلیسی) به موبایل شما ارسال میشود که باید آن را در سامانه ثبت نام دانشگاه هنر وانديشه کپی کنید.)
بعداز تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و بارگذاری تصویر فیش پرداختی در سامانه پذیرش (به صورت علیالحساب که مجموع کل شهریه ثابت و بخشی از شهریه متغیر است) 1.800.000 هزارتومان، کارشناس رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید مینماید در انتها انتخاب واحد ترم اول توسط واحد آموزش انجام ميشود و به همراه راهنماي نحوه شركت در كلاسهاي مجازي به شما اطلاع رساني خواهد شد.
تذکر مهم
- در صورت تایید نشدن درخواست، نسبت به رفع نواقص و ارسال مجدد درخواست اقدام نمایید.
- نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزش، شماره دانشجویی و کد ملی میباشد.
پذیرفتهشدگان محترم بایستی حداکثر تا پایان پنجشنبه 5 اسفند 1400 اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود را از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی هنر و انديشه اسلامي ارسال نمایید.
آدرس پستی مؤسسه
موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم
آدرس: قم، بلوار بسیج، بین کوچه 20 و 22
کدپستی: 3715834616
تاکید میشود تا زمان اطمینان از وصول اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود توسط مؤسسه، رسید پستی مرسوله را نزد خود نگاه دارید. طبیعتا در صورت عدم تحویل اصل مدرک تحصیلی به مؤسسه و یا به وجود آمدن اختلالی در فرآیند ارسال مدرک، هیچگونه مسئولیتی متوجه مؤسسه نخواهد بود.
سعي كنيد به دليل تماس بسيار زياد و احتمالا افت كيفيت در پاسخگويي هر سوال داريد از طريق پيام رسان واتس اپ از ما بپرسيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت پاسخي مناسب و با كيفيت به شما ارائه كنند. شماره واتس اپ واحد موزش: 09026081417
شما روي لينك زير كليك كنيد و با واتس اپ ادامه دهيد
اينجا كليك كنيد(واتس اپ آموزش)
چنانچه از طريق واتس اپ پاسخ خود را دريافت نكرديد ميتوانيد جهت تماس تلفني با كارشناس آموزش با شماره 02537840127 تماس بگيريد
اطلاعات تكميلي
(توجه: نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه جامع آموزش شماره ملی و شماره شناسنامه میباشد)
دانشجویان محترم حداکثر تا پايان بهمن ماه فرصت دارند تا اصل مدرک تحصیلی خود را به همراه ۳ قطعه عکس پرسنلی، از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی هنر وانديشه اسلامي ارسال نمایند. تاکید میشود تا زمان اطمینان از وصول اصل مدرک تحصیلی خود توسط موسسه، حتما رسید پستی مرسوله را نزد خود نگه دارید. طبیعتا در صورت عدم تحویل اصل مدرک تحصیلی به مؤسسه و یا به وجود آمدن اختلال در فرآیند ارسال مدرک، هیچگونه مسئولیتی متوجه مؤسسه نخواهد بود.
آدرس پستی: قم، بلوار بسیج، بین کوچه 20 و 22 کد پستی: 3715834616
پذیرفتهشدگان محترم بایستی تمامی مفاد آئیننامه آموزشی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را که شامل موارد مهم آموزشی نظیر تعداد واحدها، مدت زمان مجاز تحصیل، معادلسازی واحدها و … میباشد با دقت مطالعه نمایند. جهت دریافت آئیننامه آموزشی کلیک کنید.
ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودی جديد، به اطلاع میرساند، ثبت نام از پذيرفته شدگان صرفا به صورت اينترنتی و غیر حضوری انجام میگيرد. لذا خواهشمند است اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید. پذيرفتهشدگان لازم است اسکن مدارک زیر را در زمان ثبت نام اينترنتی به همراه داشته باشند. بعداز تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و پرداخت شهریه ثابت(علیالحساب) 1.800.000 هزارتومان، کارشناس ارشد رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید مینماید در انتها انتخاب واحد ترم اول توسط واحد آموزش انجام ميشود و به همراه راهنماي نحوه شركت در كلاسهاي مجازي به شما اطلا رساني خواهد شد.
ثبت نام: به صورت غیرحضوری از 14 بهمن الی 19 بهمن 1400
شروع کلاسها: از تاریخ 7 اسفند ۱۴۰۰ میباشد
- اسکن و بارگذاری مدرک کارشناسی
- اسکن و بارگذاری مدرک کاردانی (مختص فارغالتحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته)
- اسکن و بارگذاری تمام صفحات شناسنامه
- اسکن و بارگذاری کارت ملی پشت و رو
- اسکن و بارگذاری عکس پرسنلی متقاضی
- اسکن و بارگذاری مدرک نظام وظیفه (مختص آقايان)
- استعلام مدرک تحصیلی پایه (مقطع قبلی):
با مراجعه به سایت estelam.msrt.ir نسبت به دریافت کدپیگیری اقدام و آن در سامانه دانشجويي دانشگاه هنر وانديشه اسلامي کپی کنید.
(پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق، کد پیگیری (به صورت انگلیسی) به موبایل شما ارسال میشود که باید آن را در سامانه ثبت نام دانشگاه هنر و انديشه کپی کنید.)
تذکر مهم
- در صورت تایید نشدن درخواست، نسبت به رفع نواقص و ارسال مجدد درخواست اقدام نمایید.
- نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزش، شماره دانشجویی و کد ملی میباشد.
پذیرفتهشدگان محترم بایستی حداکثر تا پایان 5 اسفندماه ۱۴۰۰ اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود را از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی هنر و انديشه اسلامي ارسال نمایید.
آدرس پستی مؤسسه
موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم
آدرس: قم، بلوار بسیج، بین کوچه 20 و 22
کدپستی: 3715834616
پذیرفتهشدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد اسکن و بارگذاری گردند. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد. نمونههای اسکن صحیح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را میتوانید اینجا مشاهده نمایید. كليك كنيد.
متقاضیان مشمول نظام وظیفه می بایست جهت تکمیل پرونده نسبت به اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس ۱۰+ اقدام نمایند.
پذیرفتهشدگان محترم بایستی تمامی مفاد آئیننامه آموزشی مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته را که شامل موارد مهم آموزشی نظیر تعداد واحدها، مدت زمان مجاز تحصیل، معادلسازی واحدها و … میباشد با دقت مطالعه نمایند. جهت دریافت آئیننامه آموزشی کلیک کنید. تذکر مهم: شروع کلاس ها از تاریخ 1400/12/07 میباشد.
پذیرفتهشدگان محترم در صورت داشتن سوال در زمینههای مختلف علاوه بر امکان تماس با شماره تلفن 02537840127 در پیامرسان واتس اپ( كليك كنيد) يا با شماره 09026081417 (واتس اپ) نیز در ارتباط باشند. همکاران ما در ساعات اداری به صورت بر خط و خارج از ساعات اداری در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
مهلت ثبت نام: به صورت غیرحضوری از 14 بهمن لغایت 19 بهمن انجام ميگردد
شروع کلاسها: از 7 اسفند 1400 شروع خواهد شد
شیوهی برگزاری کلاسها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400 به صورت حضوری برگزار میگردد
شهريه ثابت ورودي جديد مقطع كارشناسي ارشد از ۱.۵۰۰.۰۰۰ هزارتومان است مجموع كل شهريه هر ترم (ثابت و متغيير) حدودا 3 تا 5 ميليون تومان است. دانشجو در ابتداي ترم ميتواند با پرداخت شهريه ثابت انتخاب واحد و در كلاس ها شركت كند. قبل از شروع آزمون ها ميتواند تسويه ترم را انجام دهد. امکان درخواست تقسیط شهریه و اخذ وام صندوق رفاه به میزان هر ترم 2.600.000 تومان نیز فراهم است
موسسه آموزش عالي هنر و انديشه با مجوز از وزرات علوم، تحقيقات و فناوري تنها دانشگاه اختصاصي هنر در سطح استان قم است كه سال هاست اين دانشگاه به همراه مدرسه اسلامي هنر در سطح كل كشور و همچنين در سطح بين الملل با برگزاري كلاس هاي متنوع هنري (دانشگاهي و فوق برنامه) از سراسر جهان به صوت حضوري و مجازي داراي دانشجويان علاقمند به رشته هنر است
بله، مطابق ماده 28 آیین نامه امکان معادل سازی وجود دارد.
برای این کار بعد از قبولی نهایی، ثبت نام و تشکیل پرونده می بایست در میز کار خود مسیر زیر را طی کرده و فرم را کامل و ارسال بفرمایید مکاتبات اداری =» فرم های درخواست =» درخواست معادل سازی برای معادل سازی باید اصل ریز نمرات تایید شده را به دانشگاه ارائه فرمایید.
در ادامه میتوانید برخی از قوانین ناظر به معادل سازی را نیز ملاحظه بفرمایید:
ماده 28- معادل سازی و پذیرش واحد های درسی گذرانده شده دانشجو براساس دستورالعمل اجرایی مصوب شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.