دانشگاه هنر و اندیشه اسلامی تنها دانشگاه تخصصی هنر در سطح استان قم
ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودی جديد، به اطلاع میرساند، ثبت نام از پذيرفته شدگان صرفا به صورت اينترنتی و غیر حضوری انجام میگيرد. لذا خواهشمند است اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید. پذيرفتهشدگان لازم است اسکن مدارک زیر را در زمان ثبت نام اينترنتی به همراه داشته باشند. بعداز تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و پرداخت شهریه ثابت 720 هزارتومان، کارشناس رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید مینماید در انتها انتخاب واحد ترم اول توسط واحد آموزش انجام ميشود و به همراه راهنماي نحوه شركت در كلاسهاي مجازي به شما اطلاع رساني خواهد شد.
ثبت نام: به صورت غیرحضوری از روز چهارشنبه 22دیماه تا 30 دیماه 1400
شروع کلاسها: از روز 7 اسفندماه ۱۴۰۰ میباشد
تصوير مدارك مورد نياز:
تصوير شخص
تصوير کارت ملي ( پشت و رو )
تصوير رسيد تاييديه تحصيلي
کد پيگيري درخواست تاييديه تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي(مراجعه به سامانه تاييديه مدارک تحصيلي به نشاني emt.medu.ir)جهت مشاهده راهنماي درج تاييديه تحصيلياينجا کليک کنيد.
پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق،کد پيگيري به تلفن همراه شما ارسال مي شودکه بايد آن را در سامانه ثبت نام دانشگاه هنر و انديشه کپي کنيد.
تذکر مهم:استعلام مدرک تحصيلي مهم ترين مرحله جهت تکميل مدارک مي باشد؛ لطفا به راهنماي تصويري فوق توجه نموده و نسبت انجام آن دقت فرمائيد.
تصويراصل گواهينامه پايان دوره متوسطه
تصويرمدرک تعيين وضعيت نظام وظيفه (آقايان)
(قابل توجه دانشجويان (آقايان)
شما مي توانيد يکي از مدارک مذکور را در بخش اسکن نظام وظيفه بارگذاري کنيد:
الف) مدرک نظام وظيفه (معافيت يا کارت پايان خدمت)
ب) متقاضيان مشمول نظام وظيفه مي توانند جهت تکميل پرونده نسبت به اخذ معافيت تحصيلي از مراکز پليس +10 اقدام نمايند.
سعي كنيد به دليل تماس بسيار زياد و احتمالا افت كيفيت در پاسخگويي هر سوال داريد از طريق پيام رسان واتس اپ از ما بپرسيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت پاسخي مناسب و با كيفيت به شما ارائه كنند. شماره واتس اپ واحد موزش: 09026081417
شما روي لينك زير كليك كنيد و با واتس اپ ادامه دهيد
اينجا كليك كنيد(واتس اپ آموزش)
چنانچه از طريق واتس اپ پاسخ خود را دريافت نكرديد ميتوانيد جهت تماس تلفني با كارشناس آموزش با شماره 02537840127 تماس بگيريد
اطلاعات تكميلي
(توجه: نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه جامع آموزش شماره ملی و شماره شناسنامه میباشد)
دانشجویان محترم حداکثر تا پايان بهمن ماه 1400 فرصت دارند تا اصل مدرک تحصیلی خود را به همراه ۳ قطعه عکس پرسنلی، از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی طلوع مهر ارسال نمایند. تاکید میشود تا زمان اطمینان از وصول اصل مدرک تحصیلی خود توسط موسسه، حتما رسید پستی مرسوله را نزد خود نگه دارید. طبیعتا در صورت عدم تحویل اصل مدرک تحصیلی به مؤسسه و یا به وجود آمدن اختلال در فرآیند ارسال مدرک، هیچگونه مسئولیتی متوجه مؤسسه نخواهد بود.
آدرس پستی: قم، بلوار بسیج، بین کوچه 20 و 22 کد پستی: 3715834616
پذیرفتهشدگان محترم بایستی تمامی مفاد آئیننامه آموزشی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را که شامل موارد مهم آموزشی نظیر تعداد واحدها، مدت زمان مجاز تحصیل، معادلسازی واحدها و … میباشد با دقت مطالعه نمایند. جهت دریافت آئیننامه آموزشی کلیک کنید.
ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودی جديد، به اطلاع میرساند، ثبت نام از پذيرفته شدگان صرفا به صورت اينترنتی و غیر حضوری انجام میگيرد. لذا خواهشمند است اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید. پذيرفتهشدگان لازم است اسکن مدارک زیر را در زمان ثبت نام اينترنتی به همراه داشته باشند. بعداز تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و پرداخت شهریه ثابت(علیالحساب) 600 هزارتومان، کارشناس رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید مینماید در انتها انتخاب واحد ترم اول توسط واحد آموزش انجام ميشود و به همراه راهنماي نحوه شركت در كلاسهاي مجازي به شما اطلا رساني خواهد شد.
ثبت نام: به صورت غیرحضوری از روز چهارشنبه 22دیماه تا 30 دیماه 1400
شروع کلاسها: از 7 اسفند ماه ۱۴۰۰ میباشد
تصوير مدارك مورد نياز:
تصوير شخص
تصوير کارت ملي ( پشت و رو )
تصوير رسيد تاييديه تحصيلي
کد پيگيري درخواست تاييديه تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي(مراجعه به سامانه تاييديه مدارک تحصيلي به نشاني emt.medu.ir)جهت مشاهده راهنماي درج تاييديه تحصيلياينجا کليک کنيد.
تصويراصل گواهينامه پايان دوره متوسطه
تصويرمدرک تعيين وضعيت نظام وظيفه (آقايان)
(قابل توجه دانشجويان (آقايان)
شما مي توانيد يکي از مدارک مذکور را در بخش اسکن نظام وظيفه بارگذاري کنيد:
الف) مدرک نظام وظيفه (معافيت يا کارت پايان خدمت)
ب) متقاضيان مشمول نظام وظيفه مي توانند جهت تکميل پرونده نسبت به اخذ معافيت تحصيلي از مراکز پليس +10 اقدام نمايند.)
پذیرفتهشدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد اسکن و بارگذاری گردند. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد. نمونههای اسکن صحیح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را میتوانید اینجا مشاهده نمایید. كليك كنيد.
متقاضیان مشمول نظام وظیفه می بایست جهت تکمیل پرونده نسبت به اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس ۱۰+ اقدام نمایند.
پذیرفتهشدگان محترم بایستی تمامی مفاد آئیننامه آموزشی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را که شامل موارد مهم آموزشی نظیر تعداد واحدها، مدت زمان مجاز تحصیل، معادلسازی واحدها و … میباشد با دقت مطالعه نمایند. جهت دریافت آئیننامه آموزشی کلیک کنید.
پذیرفتهشدگان محترم در صورت داشتن سوال در زمینههای مختلف علاوه بر امکان تماس با شماره تلفن 02537840127 در پیامرسان واتس اپ( كليك كنيد) يا با شماره 09026081417 (واتس اپ) نیز در ارتباط باشند. همکاران ما در ساعات اداری به صورت بر خط و خارج از ساعات اداری در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
زمان ثبت نام نهائي پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي از چهارشنبه 22 دیماه لغایت 30 دیماه 1400 است
شهريه ثابت ورودي جديد مقطع كارشناسي 720 هزارتومان است مجموع كل شهريه هر ترم (ثابت و متغيير) حدودا 2 ميليون تومان است. دانشجو در ابتداي ترم ميتواند با پرداخت شهريه ثابت انتخاب واحد و در كلاس ها شركت كند. قبل از شروع آزمون ها ميتواند تسويه ترم را انجام دهد
موسسه آموزش عالي هنر و انديشه با مجوز از وزرات علوم، تحقيقات و فناوري تنها دانشگاه اختصاصي هنر در سطح استان قم است كه سال هاست اين دانشگاه به همراه مدرسه اسلامي هنر در سطح كل كشور و همچنين در سطح بين الملل با برگزاري كلاس هاي متنوع هنري (دانشگاهي و فوق برنامه) از سراسر جهان به صوت حضوري و مجازي داراي دانشجويان علاقمند به رشته هنر است
شیوهی برگزاری کلاسها در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی تابع ابلاغیههای وزارت علوم است و در شرایط کنونی تا زمانی که وزارت علوم دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی را مکلف به برگزاری کلاسها به صورت مجازی کرده باشد، اين مركز دانشگاهي نیز با توجه به امکانات بسیار خوبی که در زمینهی برگزاری مجازی کلاسها دارد، کلاسها را به شیوهی مجازی برگزار خواهد کرد.
بله، مطابق ماده 28 آیین نامه امکان معادل سازی وجود دارد.
برای این کار بعد از قبولی نهایی، ثبت نام و تشکیل پرونده می بایست در میز کار خود مسیر زیر را طی کرده و فرم را کامل و ارسال بفرمایید مکاتبات اداری =» فرم های درخواست =» درخواست معادل سازی برای معادل سازی باید اصل ریز نمرات تایید شده را به دانشگاه ارائه فرمایید.
در ادامه میتوانید برخی از قوانین ناظر به معادل سازی را نیز ملاحظه بفرمایید:
ماده 28- معادل سازی و پذیرش واحد های درسی گذرانده شده دانشجو براساس دستورالعمل اجرایی مصوب شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.