فهرست

فهرست

مقطع دکتری رشته فلسفه هنر در دانشگاه هنر و‌اندیشه

قابل توجه علاقه‌مندان ادامه‌تحصیل در مقطع دکتری
مؤسسۀ آموزش عالی هنر و اندیشۀ اسلامی به عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی آموزش عالی هنر در استان قم، از سال ۱۳۹۲ با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب اقدام به برگزاری دورۀ دکتری در رشتۀ «حکمت هنرهای دینی» کرده و در رشد و معرفی اساتید و پژوهشگران مبرزی در این رشته سهیم بوده است.


همچنین در راستای رفع دغدغه‌ها و اجابت درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان مقاطع پایین‌تر، با پیگیری‌های مکرر مسئولین دو مجموعۀ دانشگاهی، مجوز آموزش دانشجو در مقطع دکتری رشتۀ «فلسفه هنر» نیز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب رشتۀ فلسفه هنر و شرکت در کنکور دکتری، در این مؤسسه ادامه‌تحصیل دهند.


لازم به ذکر است هر دو رشتۀ حکمت هنرهای دینی و فلسفه هنر، در زیرگروه علوم انسانی، زیرمجموعۀ فلسفه قرار دارند و رشتۀ حکمت هنرهای دینی، در زیرگروه هنر، زیرمجموعۀ پژوهش هنر نیز قرار دارد.


طول دورۀ تحصیل در مقطع دکتری بر اساس سنوات مجاز مصوب وزارت علوم، 9 ترم است که متناسب با نیاز دانشجو بر اساس حجم کار رسالۀ نهایی، قابل تمدید خواهد بود.
دانشجو در طول تحصیل می‌تواند با استفاده از وام صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم و همچنین وام هنر (مبتنی بر توافقنامۀ دانشگاه با بانک قرض‌الحسنۀ مهر) بدون دغدغۀ مالی و تنها با پرداخت اقساط مبتنی بر توان مالی خود و شرایط بانک، بر امور تحصیلی و پژوهشی خود متمرکز باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =