فهرست

فهرست

آنچه دانشجويان ورودي جديد بايد بدانند

سوالات متداول دانشجويان ورودي جديد:

دانشجويان گامي لطفا با صبر و حوصله اين سوالات متداول را تا انتها مطالعه كنيد.

1.تاريخ شروع كلاس ها از چه زماني است؟

باتوجه به تأخير سازمان سنجش در اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان، تمامي كلاس‌های ورودی های جدید مقطع كارشناسي ارشد از روز شنبه 2 مهر 1401 آغاز خواهد شد.

2.برنامه درسي خود را ازكجا مي‌توانم دريافت كنم؟

چنانچه ورودی تکمیل ظرفیت بهمن 1400 هستید، انتخاب واحد ترم اول شما توسط دانشگاه انجام می‌گردد و از اول اسفند ماه شما مي‌توانيد با مراجعه به پنل دانشجويي از بخش امور آموزشي با كليك روي گزينه فرم تثبيت برنامه كامل به همراه تاريخ امتحانات و … را دريافت نماييد.

تمام دانشجویان خود انتخاب واحد هر ترم را انجام میدهند جهت مشاهده راهنمای انتخاب واحد اینجا کلیک کنید

3. ما دانشجویان ورودي جديد با چه سایت‌هایی در ارتباط خواهيم بود؟

الف) سامانه دانشجویی:

برای اموری همچون انتخاب واحد، پرداخت شهريه، مشاهده کارنامه، مشاهده برنامه درسي، ديدن اخبار مهم از طريق چت روم گفتمان، تمام فرايند كربوط به تدوين تا دفاع از پايان نامه و تمامي درخواست‌هاي دانشجويي از جمله درخواست اشتغال به تحصيل، درخواست تجديد نظر نمره، درخواست مرخصي و …

آدرس سامانه دانشجويي:

https://edu.isoa.ir/Hermes

نام كاربري: شماره دانشجويي

(جهت يافتن شماره دانشجويي اينجا كليك كنيد و درمقابل نام خودتان شماره دانشجويي را مشاهده فرماييد)

رمز عبور: كدملي

ب) سامانه آموزش مجازي:

جهت شركت در كلاس ها و آزمون ميان ترم و پايان ترم

لينك سايت آموزش مجازي:

https://lms.itaihe.ac.ir

نام كاربري: شماره دانشجويي

رمز عبور: كدملي

ج) پايگاه اطلاع رساني دانشگاه:

تمامي لينك هاي بالا در اين سايت موجود هستند و توصيه مي‌شود هر روز سايت دانشگاه را چك كنيد چراكه تمام اخبار مهم و فراخوان ها و مسابقات و … در پايگاه اطلاع رساني دانشگاه انجام مي‌شود.

آدرس پايگاه اطلاع رساني دانشگاه:

https://itaihe.ac.ir

4.نحوه شرکت در کلاس ها به چه صورت است؟

پیرو مصوبه شورای آموزش  و ابلاغیه ستاد ملی کرونا کلاس‌ها در ترم بهمن 1400 به صورت حضوری است ولی درصوورت تغییر وضعیت شیوع ویروش در جامعه و تغییر رنگ بندی در استان ها احتمال غیر حضوری بودن کلاس ها نیز وجود دارد لذا جهت آمادگی برای شرایط غیرحضوری نیز راهنمای ورود به کلاس را حتما ملاحظه فرمایید. تمامی کلاس های غیرحضوری دانشگاه هنر و اندیشه در بیگ بلو برگزار مي‌گردد که نیازی به نصب نرم افزار خاصی نیست فقط باید نکات ذیل را دقت کنید:

الف) لینک ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاه هنر: ‌

https://lms.itaihe.ac.ir

پس از ورود به سايت ميتوانيد از بخش درس هاي من (آيكن كلاه دانشجويي) يا ميز كار(آيكن عقربه ساعت) كلاس‌هاي خود را مشاهده كنيد

ب) مرورگر مورد نیاز: فایر فاکس و کروم که البته چنانچه مرورگر فایرفاکس را نصب داشته باشید بهتر است

مشاهده فيلم راهنماي ورود به كلاس

 

ج) نام کاربری و رمز عبور برای کلاس مجازی: با نام كاربري و رمزي كه در پاسخ به سوال3 داده شد.

5.آیا می‌توان کلاس ضبط شده را مجدد مشاهد کنیم؟

بله. كلاس ضبط شده 24 ساعت بعد از اتمام كلاس در ذيل گزينه پيوستن به جلسه قرارداده خواهد شد كه با كليك روي عبارت “ارائه” ميتوانيد كلاس ضبط شده جلسات قبل را مشاهده فرماييد.

6.ترم اول انتخاب واحد ما به چه صورت انجام مي‌شود؟

انتخاب واحد براي ترم اول ورودي‌هاي جديد توسط آموزش انجام مي‌گردد و برا ترم هاي بعدي توسط دانشجو از طريق پنل دانشجويي بايد انجام شود.

7.من تمامي اطلاعات موجود در اين راهنما را مطالعه كردم ولي براي شركت در كلاس نياز به كمك دارم. چه تدبيري براي اين موضوع انديشيده شده است؟

روز پنجشنبه 6 آبان ساعت 14 مانور آزمايشي جهت شركت دانشجويان قرارداده شده است كه لينك اين مانور در پنل كلاس هاي مجازي موجود است لطفا راس ساعت 14 در مانور شركت كنيد تا كارشناس مربوطه تمامي راهنمايي هاي لازم راه به شما انتقال دهند.

8.از كجا مي‌توانم اخبار مهم درمورد كلاس ها را دريافت كنم؟

كانال دانشجويي در سامانه چت روم دانشجويي. در سامانه دانشجويي (edu.isoa.ir) اين كانال دردسترس است نحوه وروددر سوال بعدي پاسخ داده شده است.

کارکنان مرکز که چه کسانی هستند؟

مدیر امور مالی: آقای ابراهیمی داخلی 216(تمامی امور مالی)

کارشناس امور مالی: آقای پازیر داخلی 220 (تمامی امور مالی)

مدير اداره فرهنگی و دانشجویی: آقاي پیمان حیدری (امور مربوط به وام، خوابگاه، کارت دانشجویی و امور فرهنگی)

مدیر اداره آموزش: آقای علی حاتمی

مدير دايره امتحانات و ارزشیابی: خانم حميدي پارسا

كارشناس آموزش: آقاي محمدرضا آقائی پارسا

مدیر تحصيلات تكميلي: آقاي محسن صابري (تمامی امور مربوط به پایان نامه ها)

مسئول امور انفورماتیک: آقای رضائی داخلی 490 (اینترنت دانشجویی، مشکلات مربوط به سایت و سامانه)

10.نحوه پرداخت شهريه چگونه است؟

شهريه صرفا از طريق پنل دانشجويي انجام ميشود. بخش امور شهريه …. پرداخت شهريه…. بانك تجارت…. در اين بخش مي‌توانيد هزينه مورد نظر را تغيير دهيد و با درج يك ايميل و زدن تيك پايين به مرحله بعد يعني در گاه پرداخت بانك منتقل شويد و پس انجام پرداخت و كليك روي تكميل پرداخت و بازگشت به سايت، شهريه به طور خودكار اعمال خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =