به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی، کتابخانۀ تخصصی هنر این دانشگاه، همزمان با دومین نمایشگاه مجازی تهران، 717 عنوان از کتابهای تازه نشر را در موضوعات هنر، زیباییشناسی، نقد ادبی، صنایع دستی، عکاسی، سینما، طراحی، ادبیات، شعر و… به ارزش بیش از چهارصدوپنجاه میلیون ریال خریداری کرد.
دکتر مهدی داودآبادی –مدیر اداره پژوهش- با اعلام این خبر افزود؛ کتابخانه در سال 1384 همزمان با شروع به کار مدرسه اسلامی هنر، با حدود 3000 جلد کتاب شروع به کار کرد و امروز با 33460 عنوان و 40773 جلد کتاب فارسی و عربی و 1573 عنوان در 1707 جلد کتاب انگلیسی، فرانسوی و آلمانی، به عنوان تنها کتابخانه تخصصی هنر در استان قم شناخته میشود.
کتابخانۀ مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی روزانه از ساعت 8 تا 19 آمادۀ ارائۀ خدمات به اساتید، دانشجویان و هنرپژوهان گرامی میباشد.
لیست کتب جدید کتابخانه
ردیف | عنوان کتاب | ناشر |
1 | مبانی نظری عکاسی (ویرایش دوم) | اندیشه ارشد |
2 | شناخت صنایع دستی ایران و پهنه بندی جغرافیایی آن | ارکان دانش |
3 | رساله کتاب خوب (چگونه داستان را بشناسیم؛ چگونه بنویسیم) | اساطیر پارسی |
4 | درونمایههای دینی و آیینی دیوان استاد شهریار | ابتکار قلم |
5 | مضامین تعلیمی در دیوان استاد محمدحسین بهجت تبریزی | ابتکار قلم |
6 | مضامین و تصاویر شاعرانه در شعر شهریار | ابتکار قلم |
7 | خانهخوانی: تجربه زندگی در خانههای دورهی گذار معماری تهران | اطراف |
8 | رهیده: هجده روایت از روضههایی که زندگی میکنیم | اطراف |
9 | الگوی پیکرهبندی فیلمنامههای موفق بر اساس الگوی گسترش ایدۀ داستانی | افراز |
10 | بازنویسی قتل ذکرنشدهی یک اول شخص جمع! | افراز |
11 | به وقت پازولینی و چهار نمایشنامهی دیگر | افراز |
12 | تاریخ تئاتر اصفهان | افراز |
13 | تاریخ فستیوال تئاتر آوینیون | افراز |
14 | جادوگر و گوی شیشهای | افراز |
15 | چالش بازیگر | افراز |
16 | چهرهای آشنا: کمدی در یک پرده | افراز |
17 | راهنمای عملی داستاننویسی | افراز |
18 | سلطهی تاریکی: درام در پنج پرده | افراز |
19 | سوگ چیزی است که پر دارد | افراز |
20 | سینمای نوشتاری ایران 1297 تا 1399 | افراز |
21 | عاقبت عشاق سینهچاک | افراز |
22 | عرضهی سینما نوآر: دانشنامهی ژانر | افراز |
23 | عفعف | افراز |
24 | کتاب راهنمای تکنیک بازیگری چخوف برای بازیگر | افراز |
25 | لیوب و لیوپولد محاکمه میشوند | افراز |
26 | مرد آبستن | افراز |
27 | مقدمهای بر فمینیسم و تئاتر | افراز |
28 | نردبان شخصیت | افراز |
29 | نسل فاضلابها | افراز |
30 | نیمهی خوب | افراز |
31 | یک اشتباه صادقانه | افراز |
32 | یک جرعه خاک | افراز |
33 | سینما | افکار جدید |
34 | راهنماي رستگاري در جابلقا | اگر |
35 | آیا مرگ فلسفه فرا رسیده است؟ | امید سخن |
36 | چگونه از هر روایتی فیلمنامه اقتباس کنیم | امیرکبیر |
37 | ساسان مویدی: عکاسان جنگ (عراق – ایران 1367 – 1359) | انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس |
38 | در آفتاب مضامین | انجمن قلم ایرانیان امروز |
39 | جامعهشناسی هنرهای دستی زنان ایران زمین | اندیشه احسان |
40 | هنر و تمدن اسلامی | اندیشه ارشد |
41 | وجه تمایز معماری ایرانی با معماری اسلامی | اندیشه عصر |
42 | معماری پایدار: الگوهای پایداری در معماری ایران | اول و آخر |
43 | 100 ایده که معماری را تغییر داد | اول و آخر |
44 | هندسه کاربردی | اول و آخر |
45 | دو نمایشنامه کارگاهی – تجربی: هنگامهای که هملت به دست جادوگران مکبث کشته شد؛ جدایی رومیو / ژولیت (یک عاشقانه تلخ) | ایده نو |
46 | از غار تا یار (نگرشی در معرفتشناسی افلاطون و مولوی) | ایلاف |
47 | نشانه شناسی نمایش در قرآن | ایلاف |
48 | بازار کهنه قم، بازار صنایع دستی قم | آتیلا |
49 | صنایع دستی و هنر اسلامی قم | آتیلا |
50 | مواد و مصالح در صنایع دستی و هنرهای سنتی | آراد کتاب |
51 | به سوی معماری جدید | آرمان شهر |
52 | شهر درخت نیست | آرمان شهر |
53 | شهر از منظر هندسه فراکتال: مجموعه مقالات سالینگاروس | آرمان شهر |
54 | سنت معماری چهار ایوانی در میدان امینالسلطان طهران | آرون |
55 | سنت معماری چهار ایوانی به عنوان تجلیگاه بهشت و قدرت الهی | آرون |
56 | بررسی رابطه فرهنگ و صنایع دستی ایران | آزمون اول |
57 | جامعهشناسی هنر | آگه |
58 | جامعه در حرکت: نگاهی به فیلم ها و نمایش های ایرانی در میانه دهه 1390 | آن سو |
59 | تعبیر و تحلیل متون دراماتیک | آواژ |
60 | 101 نکته فیلمنامه نویسی | آوند دانش |
61 | نویسندگی برای سینما و تلویزیون | آوند دانش |
62 | تراژدی حلاج در متون کهن | بازتاب |
63 | موزه | بال نو |
64 | بارتلبي و شرکا | بان |
65 | جهان هاي هنري | بان |
66 | اصطلاحنامه صنایع دستی و هنرهای سنتی: سنگ و سفال | بنیاد ایران شناسی |
67 | فلسفه و هنر | بنیاد حکمت اسلامی صدرا |
68 | سینما دین و سیاست | بوستان کتاب |
69 | 130 نکته در باب کارگردانی: مطالعات اجرا (2): کارگردانی | بیدگل |
70 | با چراغ در آینههای قناس: بهار دوم در ادبیات خاموشی از انقلاب فرانسه تا رخداد 1968 | بیدگل |
71 | بازی – بازیگری: راهنمایی برای کارگاههای تئاتر | بیدگل |
72 | بیداری | بیدگل |
73 | تنهایی الیزابت | بیدگل |
74 | جزیره: داستانهای دهه 60 و 70 میلادی | بیدگل |
75 | جمجمهای در کانهمارا | بیدگل |
76 | حد و مرزهای هنر: دو گفتار | بیدگل |
77 | حرفه کارگردان: کتاب راهنمای تئاتر | بیدگل |
78 | در جستوجوی یک پیوند | بیدگل |
79 | در منطقه جنگی – ماه دریای کارائیب – به سوی شرق در راه کاردیف | بیدگل |
80 | دومین بهار: داستانهای دهه 80 و 90 میلادی | بیدگل |
81 | دون ژوان (از زبان خودش) | بیدگل |
82 | زنان فریادخواه | بیدگل |
83 | زنان فنیقی | بیدگل |
84 | ساختن تئاتر از دل ویرانهها: راهنمای عملی برای کار با بازیگر، تمرین تئاتر، و کنشگری | بیدگل |
85 | سفرنامه برزخ | بیدگل |
86 | سیکلوپس | بیدگل |
87 | عشق و آگوستین قدیس | بیدگل |
88 | فریای هفت جزیره | بیدگل |
89 | مکبت، بداههگویی آلما | بیدگل |
90 | نامههایی در تربیت زیباشناختی انسان | بیدگل |
91 | نوعی داستان عاشقانه، آخرین یانکی | بیدگل |
92 | نه فقط زیبا: 43 جستار، 54 عکس دربارهی زنان | بیدگل |
93 | نیچه،ای پسر بد | بیدگل |
94 | هملت: شعر بیکران | بیدگل |
95 | یک ماجرای خیلی خیلی خیلی سیاه | بیدگل |
96 | حوالت تاریخی ایران | پرسش |
97 | دویدن زیر نور رقصان عشق | پرسش |
98 | زبان، گفتگو، حقیقت “فلسفه برای زندگی” | پرسش |
99 | طنین زندگی | پرسش |
100 | کوانتوم و ارزیابی دو فلسفه | پرسش |
101 | مغربیها در خانه یک امریکایی | پرسش |
102 | سرشت نظم: پدیده حیات | پرهام نقش |
103 | سرشت نظم: فرایند آفرینش حیات (بخش نخست): تحولات نگهدارنده ساختار | پرهام نقش |
104 | وجود، فضا و معماری | پرهام نقش |
105 | کافه لینتز | پرهام نقش |
106 | سرشت نظم: رسالهای در باب هنر ساختن و سرشت جهان: فرآیندهای زنده(قست دوم) | پرهام نقش |
107 | افسانه و رسانه ، بازآفرینی مجموعه هزار و یک شب در سینما و تلویزیون | پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی |
108 | مبانی معناشناسی شناختی | پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی |
109 | حکمت سیاسی متعالیه | پژوهشگاه علوم و فرنگ اسلامی |
110 | شواهد قرآنی برخی مضامین حکمت متعالیه | پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی |
111 | فرهنگ آثار عرفان اسلامی: راهنمای موضوعات و مضامین | پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی |
112 | معنای زندگی: در خوانش انتقادی نیچه، کامو و سارتر | پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی |
113 | سیاست الهیه در حکمت متعالیه: شرح مشهد پنجم الشواهد الربوبیه | پژوهشگاه علوم و فرهنگی اسلامی |
114 | دو جهان موازی (مطالعه جامعهشناختی اقتصاد صنایع دستی مدرن) | پژوهشگاه فرهنگ و هنر ارتباطات |
115 | صنایع دستی و اقتصاد خلاق | پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات |
116 | هزار و یک شب در سینمای قرن 21، | پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات |
117 | صورت و معنا جستجویی در تایپوگرافی | پویانما |
118 | اسپوتنیک دلبند من | ترانه |
119 | هابارا، کینو، توکای و چهار مرد دیگر | ترانه |
120 | اسطوره خشونت مذهبي | ترجمان |
121 | آتش دل | تیرگان |
122 | بال رویایی عشق (بررسی مضامین اشعار عاشقانه فریدون مشیری و نزار قبانی | تیرگان |
123 | زبان آموزی و شعر | تیرگان |
124 | ساختار روایی حکایت های سیاست نامه | تیرگان |
125 | فرهنگ کنایات… | تیرگان |
126 | جامعه مصرفی | ثالث |
127 | درآمدی تصویری بر فمینیسم | ثالث |
128 | روزی روزگاری هالیوود | ثالث |
129 | فیلمنامه های الگو، الگوهای فیلمنامه | ثالث |
130 | نظام اشیا | ثالث |
131 | جامعه شناسی روابط درونی خانواده در سنیمای ایران | جامعه شناسان |
132 | جامعه شناسی سینمای ملی | جامعه شناسان |
133 | استایلینگ: ایجاد یک استایل مد یا تصویر | جمال هنر |
134 | تکنیکهای چاپ و نقاشی پارچه | جمال هنر |
135 | دین، انیمیشن و سبک زندگی | جمکران |
136 | گاهنگاری هنر دوران آشورنو | جهاد دانشگاهی |
137 | نقش مسجد در حیات شهری مسلمانان | جهاد دانشگاهی |
138 | پنجاه پنجره: گزیده داستان های کوتاه فارسی برای اقتباس | جیکا |
139 | پژوهشکده فرش | چشم انداز قطب |
140 | اتاق زجر: تصویر و چهرهی قربانی | چشمه |
141 | بر استخوانهای مردگان | چشمه |
142 | جناب مارتيني | چشمه |
143 | حماسه: شناختنامهی حماسههای ایران و جهان | چشمه |
144 | دستهای کوچولو کف میزنند | چشمه |
145 | قطعهای نایاب برای تعمیر ریشتراش | چشمه |
146 | نظریه های هنر | چشمه |
147 | نظریه ی فمینیستی | چشمه |
148 | یاد شهرزاد: چهل خاطره از قصه و قصهگویی | چشمه |
149 | عرفان شناخت | چشمه |
150 | خلاطیه: زنی فراسوی هزاره: به همراه چهار نمایشنامهی دیگر | چلچله |
151 | در روزهای آخر اسفند: یک موسیقی // نمایش | چلچله |
152 | سیگار کشیدن، سیگار نکشیدن … | چلچله |
153 | سینماهای من | چلچله |
154 | شب سال نو | چلچله |
155 | شهادت یک کلاغ از جنایت کامل | چلچله |
156 | ظمان، مکان، ذبان | چلچله |
157 | مجموعه نمایشنامه تکپرسوناژ | چلچله |
158 | اشکها و تصویرها: حکایت انسانهایی که در برابر نقاشیها گریستهاند | حرفه نویسنده |
159 | تاریخ فرهنگی عکاسی | حرفه نویسنده |
160 | در ستایش سایهها | حرفه نویسنده |
161 | درباره عکاسی | حرفه نویسنده |
162 | فتوکپیها | حرفه نویسنده |
163 | نگاه و نقاشی: منطق نگاه خیره | حرفه نویسنده |
164 | عکاسی آتلیهای:نور، فیلتر و ابزارهای نورپردازی | حریم دانش |
165 | سرآغاز معماری: عوامل موثر بر نقد معماری | حریم دانش |
166 | شاخصه های تولید نمایش نامه های قرآنی | دانشکده صدا و سیما |
167 | درآمدی بر مبانی نظری سینمای دینی از منظر حکمت اسلامی | دانشگاه امام حسین |
168 | درس گفتارهایی درباره: نقد متن | دانشگاه امام صادق |
169 | آجر در معماری، زیباییها و کاراییها | دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی |
170 | رویای شهر: سفر به دنیای شهرهای رویایی، شهر اوهام، آرمانشهر، شهر مجازی، شهر سایبر، شهر آینده (شهرهای آرمانی: از آرمانشهر تا شهر دیجیتال) | دانشگاه تهران |
171 | نگاهی به مبانی معماری از فرم تا مکان همراه با تحلیل و قیاس با مبانی معماری ایران | دانشگاه تهران |
172 | معماری دیجیتال: کاربرد فناوریهای CAD/CAM/CAE در معماری | دانشگاه تهران |
173 | جزئیات، ارتقاء دهنده معماری | دانشگاه تهران |
174 | زبان اقلیمی در طراحی محیطی پایدار: کاربرد اقلیمشناسی در برنامهریزی و طراحی معماری: مقیاس خرد | دانشگاه شهید بهشتی |
175 | زبان اقلیمی در طراحی محیطی پایدار: کاربرد اقلیمشناسی در برنامهریزی و طراحی محیط (مقیاس کلان و میانه) | دانشگاه شهید بهشتی |
176 | چیستی زبان دین | دانشگاه مفید |
177 | الگوهای هندسی اسلامی: توسعه تاریخی و روشهای سنتی ساخت | دانشگاه هنر اسلامی تبریز |
178 | شعور تاریخی معماری ایرانی | دفتر پژوهشهای فرهنگی |
179 | مکتب اصفهان زبان طراحی شهری در شهرهای کهن | دفتر پژوهشهای فرهنگی |
180 | اصول و روش های تربیتی در داستان های قرآن | دفتر نشر فرهنگ اسلامی |
181 | تصویرپردازی در قرآن و روایات | دفتر نشر فرهنگ اسلامی |
182 | رویایی صحنه ها و چهره ها در تاریخ اسلام: عصر رسول خدا | دفتر نشر فرهنگ اسلامی |
183 | رویایی صحنه ها و چهره ها در تاریخ کربلا | دفتر نشر فرهنگ اسلامی |
184 | اقتصاد فرهنگ و هنر: پژوهشی در باب رابطه هنر با اقتصاد و بازار و مالکیت | دنیای اقتصاد |
185 | نقش پدر در قاب تلویزیون | دین و رسانه |
186 | سکه تقدیر: تحلیلی بر سریال روزی روزگاری بر اساس مبانی زیبایی شناسی دینی | راه یار |
187 | پژوهشی در نواربافی لرستان | رشد فرهنگ |
188 | ماهیت انسان در دیدگاه ویتگنشتاین | رشد فرهنگ |
189 | مفاهیم زیبایی شناسی در سینما | روزآمد |
190 | گفتاری پیرامون ادبیات دراماتیک | روزبهان |
191 | آنچه در مدرسه معماری آموختم | روزنه |
192 | یادداشتهایی بر ترکیب فرم | روزنه |
193 | تقسیم بندی سینمایی: گونه، سبک، سنت، قالب، | روزنه کار |
194 | سرگذشت دوبله در ایتالیا همراه با آلبوم عکس و زندگینامهها | روزنه کار |
195 | فیلمباز | روزنه کار |
196 | هفت گونه سینما ، بررسی گونه های سینمایی | روزنه کار |
197 | اطلس صنایع دستی و سنتی استان ایلام | زاگرو |
198 | هندسه مقدس در اسلام و هندوئیسم: تحقیقی در مبانی مشترک | زرنوشت |
199 | ترکیببندی عکاسانه: اصول طراحی تصویر | زرین اندیشمند |
200 | علمالنفس فلسفی علامه طباطبایی و کاربست آن در علوم انسانی اسلامی | انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی |
201 | فیلسوف فروتن: مجموعه مقالات و مصاحبههای نکوداشت پروفسور محمد لنگهاوزن | انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی |
202 | معیار نقد، معماری نقد | سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان |
203 | هنر، معاصر، اصفهان: درآمدی بر هنر معاصر در اصفهان | سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان |
204 | قلمکار نقاشی: دانشنامه نهضت هنرهای مردمی… | سازمان زیباسازی شهرداری تهران |
205 | 45 کهن الگوی شخصیت… | ساقی |
206 | بیست کهن الگوی پیرنگ… | ساقی |
207 | پرده سوم: چگونه یک پایان بزرگ برای فیلمنامه بنویسیم | ساقی |
208 | آیرونی و بررسی نقش آن در شکل گیری ادبیات نمایشی ایران | سبزان |
209 | اگزیستالیسم و تئاتر | سپیدرود |
210 | حکمت برتر: درسگفتاری درباره نوآوریهای فلسفه صدرا | سخن |
211 | دلم بدجور زندگی کردن میخواهد براساس یادداشتهای آنتوان چخوف | سخن |
212 | روابط بیش متنی روایت ها | سخن |
213 | نشانه معنا شناسی دیداری | سخن |
214 | اقتصاد فرهنگ و رسانه فاضله فارابی | سروش |
215 | در فاصله دو عکاس: روایت عکاسان جنگجو و غمگین | سفیر اردهال |
216 | آینه های تو در تو | سوره مهر |
217 | نگارش خلاقانه برای فیلم از مبانی نظری تا روش های کاربردی | سوره مهر |
218 | نگاهی به فتوژورنالیسم جنگ تحمیلی | سوره مهر |
219 | نگرشی بر تحولات صنایع دستی در جهان | سوره مهر |
220 | نمایش های ایرانی | سوره مهر |
221 | یاغیهای عاشق | سوره مهر |
222 | تفسیر معاصرانه قرآن کریم | سوفیا |
223 | درآمدی بر ادبیات تطبیقی | سیاهرود |
224 | درک روایت و فیلم | سیاهرود |
225 | روایت فلسفی ساختارگرایی و پساساختارگرایی | سیاهرود |
226 | اعترافهای یک تبلیغات چی | سیته |
227 | مبانی خلاقیت در تبلیغات | سیته |
228 | مختصری درباره تاریخ تحولات لباس و پوشاک در ایران | سیمای دانش |
229 | ایدئوگرام: فرآیند طراحی معماری تا ارائه | سیمای دانش |
230 | جعبهابزاری برای فیلمساز: چگونه با بودجهی اندک فیلمی حرفهای بسازیم؟ | سینمایی فارابی |
231 | در فاصلهی دو صحنه: هنر تمهیدات انتقالی (آنچه فیلمنامهنویسان، کارگردانان و تدوینگران باید دربارهی تمهیدات انتقالی در سینما بدانند) | سینمایی فارابی |
232 | فریاد بی صدا | شاپورخواست |
233 | عکس گرفتن، عکس ساختن (درآمدی برساخت عکس) | شاسوسا |
234 | زیبایی شناسی | شباهنگ |
235 | قدرت نوستالژی: درونمایه های نوستالژیک در آثار نمایشی بهرام بیضایی | شباهنگ |
236 | مبانی طراحی پرسپکتیو | شباهنگ |
237 | صنایع دستی و توسعه گردشگری میراث فرهنگی | شفاف |
238 | هنر صحنهپردازی در عکاسی | شمشاد |
239 | آن پرندههای آزاد: داستانهای انسان در قرنطینه | شورآفرین |
240 | عشق در زمانهی کورونا و در همیشه | شورآفرین |
241 | عکاسی مستند “آموزش، تحلیل و نقد عکاسی مستند ایران و جهان” | شورآفرین |
242 | کار من همین است: عشق و جنگ، روایتی عکاسانه | شورآفرین |
243 | گفتوگو با گدار | شورآفرین |
244 | پیشدرآمدی بر هویت معماری ایرانی اسلامی | صالحیان |
245 | شیوه آموزش و پژوهش معماری | صالحیان |
246 | نظریه های جدید در مطالعات ادبیات نمایشی و تئاتر (رویکردی بینارشته ای)، | سروش |
247 | روش آسان فیلمنامه نویسی | ضریح آفتاب |
248 | بررسی و تحلیل مضامین اخلاقی و عرفانی در جام جم اوحدی مراغه ای | طاهری |
249 | مکان و لامکان | طحان گستر |
250 | انسانگرایی در تفکر اسلامی | طرح نقد |
251 | درمانگری مولانا (چگونه یک شاعر عارف آشفته حالیهای زندگی مدرن مرا درمان کرد؟) | طرح نقد |
252 | اسپینوزا: فلسفه، الهیات و سیاست | طرح نو |
253 | مرگ سقراط: تفسیر چهار رسالهی افلاطون | طرح نو |
254 | مسائل بحثانگیز در الاهیات و فلسفه دین | طرح نو |
255 | هانس آلبرت: درآمدی بر عقلگرایی انتقادی | طرح نو |
256 | یادداشتهای متفرقه در روزگار جوانی | طرح نو |
257 | یگانهای چندگونه | طرح نو |
258 | گشایش داستان | طه |
259 | معماری تخنه | عصر کنکاش |
260 | دلنامه1 «گزیده ای از مضامین اخلاقی بر پایه آیات قرآنی» | عصرکنکاش |
261 | عکاسباشی (آموزش گام به گام عکاسی دیجیتال) | عطران |
262 | ابن عربی و آموزه اعیان ثابته | علم |
263 | عکاسی مستند و عدم قطعیت | علم |
264 | معجزه رنگها | علم |
265 | نگاه عرفاني به وجود | علم |
266 | جامعهشناسی هنر ایران | علم |
267 | انسان شناسي و زندگي مدرن | علمی |
268 | آشنایی با نشانهشناسی اجتماعی | علمی |
269 | لویی کان: گفتگو با دانشجویان | علمی |
270 | تاریخ و تکنیک چاپ دستی مقدماتی و پیشرفته | علمی فرهنگی |
271 | ابعاد گمشده ی معنا | علمی و فرهنگی |
272 | جلوه هایی از هنر تصویر آفرینی در روایات ائمه اطهار | علمی و فرهنگی |
273 | زنان در آستانه فروپاشی عصبی | علمی و فرهنگی |
274 | سفالینه گونه موسوم به کوباچه | علمی و فرهنگی |
275 | فیلم به منزله کردار اجتماعی | علمی و فرهنگی |
276 | مقدمه کیمبریج بر ژاک دریدا | علمی و فرهنگی |
277 | جامعه شناسی سینمای دینی | عمیدی |
278 | هنر طبیعت: تاریخ مختصر هنرهای محیطی در جهان | عنوان |
279 | قبس قصه | عهد مانا |
280 | تحلیل آثار گرافیکی | فاطمی |
281 | تصویرسازی | فاطمی |
282 | شناخت هنر گرافیک 1 و 2 | فاطمی |
283 | صفحه آرایی | فاطمی |
284 | طراحی بسته بندی | فاطمی |
285 | طراحی گرافیک برای تبلیغات | فاطمی |
286 | طراحی گرافیک برای وب و فضای مجازی | فاطمی |
287 | طراحی گرافیک محیطی | فاطمی |
288 | طراحی نشانه | فاطمی |
289 | طراحی هویت بصری جامع | فاطمی |
290 | کارگاه صفحه آرایی | فاطمی |
291 | دید خلاقانه در نقاشی برگرفته از آثار: شین دی – مارگارت کسلر | فخراکیا |
292 | طراحی نشانه | فخراکیا |
293 | 111 تمرین فلسفی با کودکان | فراهنر |
294 | فیلسوف و فیلمساز | فراهنر |
295 | ساخت دیجیتال و معانی عکس و فیلم | فراهنر |
296 | جنبه های پویانمایی اساطیر و افسانه های ایرانی | فرهنگ عامه |
297 | فرهنگ توصیفی عکاسی | فرهنگ معاصر |
298 | واژهنامه میراث ماندگار: فارسی – انگلیسی، انگلیسی – فارسی | فرهنگ معاصر |
299 | تزار عشق و تکنو | فرهنگ نشر نو |
300 | از منظره تا مکاننگاری نوین: خوانش و نشانهشناسی | فرهنگ و سینما |
301 | فیلسوف یا سینماگر…. | فرهنگ و سینما |
302 | مناسبات معماری و علوم در ایران دوران اسلامی | فرهنگستان هنر |
303 | فرار از مدرسه: بررسی احوال و آثار محمدکریم پیرنیا از منظر تاریخپژوهی معماری ایران | فرهنگستان هنر |
304 | زیبایی، زشتی، گروتسک | فرهنگستان هنر |
305 | زیباییشناسی تجربی، عصبزیباییشناسی، علم | فرهنگستان هنر |
306 | کتابشناسی توصیفی فلسفه هنر از آغاز تا پایان 1390 | فرهنگستان هنر |
307 | مداومت در اصول موسیقی ایرانی: گامها و دستگاههای موسیقی | فرهنگستان هنر |
308 | 50 هنرمند زن که باید شناخت | فرهنگسرای میردشتی |
309 | دستورالعمل های رنه مگریت به فیل آبی برای ایده یابی | فرهنگسرای میردشتی |
310 | دستورالعمل های فیل آبی برای ایده یابی | فرهنگسرای میردشتی |
311 | تقریرهای رقیب درباره مدرنیته ایرانی | قصیده سرا |
312 | بررسی تقطبیقی مضامین مشترک و غیرمشترک فروغ فرخزاد و پروین | کاکتوس |
313 | داستان های دیدنی | کانون اندیشه جوان |
314 | ساختار بسته بندی | کانون تبلیغات پویا نما |
315 | این سو واقعیت ، آن سو خیال | کتاب آبان |
316 | جامعه شناسی عکاسی | کتاب آبان |
317 | چشم عکاس | کتاب آبان |
318 | سواد بصری در پوشاک | کتاب آبان |
319 | کم یعنی زیاد: فن نگارش فیلم نامه کوتاه | کتاب آبان |
320 | گرایشهای عکاسی | کتاب آبان |
321 | تصاویر و نمادها | کتاب پارسه |
322 | تاریخ اجتماعی عکاسی | کتاب پرگار |
323 | تاریخ جهانی عکاسی | کتاب پرگار |
324 | چرا عکاسی هنری؟ | کتاب پرگار |
325 | در باب عکاسی خیابانی و تصویر شاعرانه | کتاب پرگار |
326 | عکاسی مستند: انگیزه مستندنگاری | کتاب پرگار |
327 | عکاسی مقدماتی | کتاب پرگار |
328 | عکاسی و رسانه: نگاهی به تحولات عکاسی مطبوعاتی | کتاب پرگار |
329 | عکاسی؛ روشی برای انجام مطالعات اجتماعی | کتاب پرگار |
330 | تفکر معمارانه: فرآیند طراحی و چشم خیالاندیش | کتاب فکر نو |
331 | داستان پستمدرنیسم | کتاب فکر نو |
332 | پیتر آیزنمن در گفتگو با معماران و فیلسوفان | کتاب فکر نو |
333 | معماری فرم: کاربرد الگوهای حجمی در آفرینش فرم معماری مشتمل بر بیش از 1000 اتود معماری | کتاب فکر نو |
334 | یک عضو غیروابسته | کتاب کوله پشتی |
335 | تهران – پرندک | کتاب نیستان |
336 | من هستم گیلگمش! | کتاب نیستان |
337 | هفت کوتوله و تمساح | کتاب نیستان |
338 | بنیان فرمیک معماری مدرن | کتابکده کسری |
339 | معماری معاصر در ایران از سال 1304 تاکنون | کتابکده کسری |
340 | درآمدی به اسطوره شناسی عصبی-تکاملی | کرگدن |
341 | رویا، استعاره و زبان دین: متن دینی چون متن هنری | کرگدن |
342 | زبان به مثابه معجزه | کرگدن |
343 | زیبایی شناسی زندگی روزمره | کرگدن |
344 | شش نام زيبايي | کرگدن |
345 | مضامین اصلی قرآن | کرگدن |
346 | هنر | کرگدن |
347 | نوجوان نویسنده | کلید آموزش |
348 | عکاسی هنری | کیان پارس |
349 | اعتقاد بدون تعصب | گمان |
350 | اینترنت با مغز ما چه میکند؟ | گمان |
351 | آهنگ زمان | گمان |
352 | بنیانی علمی برای جهان عقلانی | گمان |
353 | پیادهروی و سکوت، در زمانهی هیاهو | گمان |
354 | تاریخچهی خوشبختی | گمان |
355 | در وادي درد | گمان |
356 | دروغ/اراده آزاد | گمان |
357 | عکاسی، بالنسواری، عشق و اندوه | گمان |
358 | فلسفه ترس | گمان |
359 | فلسفه تنهایی | گمان |
360 | گفتار در بندگی خودخواسته | گمان |
361 | نظر به درد دیگران | گمان |
362 | هنرهای تصویری عاشورا: اعلان | گوهر دانش |
363 | سینمای ناصر تقوایی | گیلگمش |
364 | عکاسی سیال: جف وال: جستار، مقاله، مصاحبه | گیلگمش |
365 | آفرینش و آنارشی: اثر هنری و دین سرمایهداری | لگا |
366 | آموزه حقیقت افلاطون | لگا |
367 | بدن به مثابه شیء سینمایی مرده و زنده | لگا |
368 | داستانهای فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان 1و2و3 | لگا |
369 | سریعتر شخم بزن | لگا |
370 | عشق و زباله | لگا |
371 | فلسفه آلمانی: یک گفتوگو | لگا |
372 | فلسفه رمان | لگا |
373 | کمدی عشق | لگا |
374 | تحلیل زیباشناختی: مجلس حضرت یوسف | مارلیک |
375 | کتاب راهنمای عکاسان دیجیتال | مارلیک |
376 | هنر و معماری در ادیان جهان | مارلیک |
377 | ترجمه و شرح خلاصه الحساب شیخ بهایی | مجمع ذخائر اسلامی |
378 | سیری در مد و لباس دوره قاجار | مرکب سفید |
379 | ایده پردازی و موضوع یابی رسانه ای: تولید ملی؛ | مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما |
380 | ایده های مهدویت | مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما |
381 | آموزه های دینی؛ توییتر ، اینستاگرام | مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما |
382 | بازنمایی خانه در رسانه ملی | مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما |
383 | باستان گرایی در شبکه های ماهواره ای ، | مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما |
384 | بایسته های اخلاقی بازنمایی حضور اجتماعی زنان در رسانه ملی | مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما |
385 | حکمت طنز | مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما |
386 | منظومه معنایی معاد ، | مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما |
387 | واکاوی سینمای دینی و نظام مسائل فقه هنر هفتم | مرکز فقهی ائمه اطهار |
388 | زبان، ذهن و معنا (با تاملی در چیستی رمان و چرایی شعر) | مروارید |
389 | تاریخ فشرده پوشاک فشن | مشکی |
390 | تائوی عکاسی | مشکی |
391 | درون پاراگراف چرا می گذرد | مشکی |
392 | دیزاین | مشکی |
393 | فشن | مشکی |
394 | فلسفه فشن | مشکی |
395 | بحران مخاطب در هنر معاصر | موجک |
396 | بازنمایی الگوی شخصیت مرد و زن در سینمای ایران | موسسه امام خمینی |
397 | نظریه تقابل دریدا در هنرهای تجسمی | مهر نوروز |
398 | شخصیت بیگانه و بیگانگی | مهراندیش |
399 | مبانی فرم فیلم | میردشتی |
400 | مضامین فرهنگی در شعر شاملو | ناسنگ |
401 | بحران های معرفت شناختی | ناهید |
402 | لایه های تاریکی، خوانشی فلسفی از آلبوم تاریکی کیهان کلهر | ناهید |
403 | بازآفرینی هنر از هنر در تاریخ سینما | نسل روشن |
404 | چگونه فیلم ها بر سلامت روان ما تأثیر می گذارند | نسل نو اندیش |
405 | نمایش های ایرانی و جایگاه آن در معماری | نسیم کوثر |
406 | خر خستهی خارکن به خانه برمیگردد | نشرگویا |
407 | خون و گل سرخ | نشرگویا |
408 | دنیای دیوانهی دیوانهی دیوانه | نشرگویا |
409 | فیروزهُ | نشرگویا |
410 | مطرب عاشق | نشرگویا |
411 | هوای بیدود: نمایشنامه | نشرگویا |
412 | آشنایی با طراحی پارامتریک | نظری |
413 | آینده روحانیت و جهان معاصر | نقد فرهنگ |
414 | تأملاتی بر نسبت ساحت قدس ، وجود و تاریخ | نقد فرهنگ |
415 | حسین بن علی در افق معاصرت | نقد فرهنگ |
416 | مفهوم فرهنگ | نقد فرهنگ |
417 | نسبت هنر و ایدئولوژی نزد والتر بنیامین | نقد فرهنگ |
418 | هگل، فیلسوف شامگاه: شرحی مقدماتی از فلسفه هگل | نقد فرهنگ |
419 | تاريخ مختصر به گندکشيدن جهان | نگاه |
420 | کهن الگوی سینمای ایران | نگاه |
421 | ماهي جنگجو | نگاه |
422 | هنر در مقام الهيات | نگاه |
423 | پدران مدرنیته: جستارهایی در مفاهیم و دیدگاه های بنیادین | نگاه معاصر |
424 | درآمدی به زندگی و فلسفه شوپنهاور | نگاه معاصر |
425 | زورگویی علم: نبرد فایرابند، ویتگنشتاین و کرکگور با علمزدگی | نگاه معاصر |
426 | بانگ خاموش: نوشتههایی درباره شاهنامه و فردوسی، مولانا و آثارش | نگاه معاصر |
427 | شاهنامه و علامه قزوینی | نگاه معاصر |
428 | سعدی و جانسون: دو نازبان همدل | نگاه معاصر |
429 | پنجاه سال بعد سووشون: نقدی بر واقعگرایی رمان سووشون | نگاه معاصر |
430 | نقش آفرینی شخصیت | نودا |
431 | هنرهای دستی و سیر تحول آن | نویسندگان آزاد |
432 | هویت اخلاقی زن در سینمای ایران | نیل آی |
433 | بازخوانی هندسه در معماری ایرانی | نیلفام |
434 | تئاتر پست دراماتیک و امر سیاسی | نیماژ |
435 | سرقت آتش از خدایان | نیماژ |
436 | گلیم (چکیده ای از تاریخ هنر تخت بافته های شرقی) | ویژه |
437 | نگاهی کلی و پژوهشی به صنایع دستی لرستان (شهری، روستایی، عشایری) | هاویر |
438 | ابن فارض: زندگی، شخصیت و شعر به همراه درآمدی بر فن شعر صوفیانه | هرمس |
439 | ادبیات و تاریخنگاری آن | فرهنگستان زبان و ادب |
440 | آخرین المپی | هرمس |
441 | آقای نویسنده (نمایشنامه در پنج پرده) | هرمس |
442 | آکابادورا؛ قابله مرگ | هرمس |
443 | پدیدارشناسی نخستین مراحل خودآگاهی فلسفی ما: مقالاتی درباره برخی اندیشمندان و روشنفکران کنونی ایران | هرمس |
444 | پيمانه هاي بي پايان | هرمس |
445 | تصحیح، تعریب، ترجمه و شرح مقدمه حکمه الاشراق سهروردی | هرمس |
446 | ذهن هولوتراپیک: راهی به سوی جهان هولوگرافیک | هرمس |
447 | راه حل داستان: 23 کنش ضروری قهرمانان بزرگ | هرمس |
448 | زبان استعاری و استعاره های مفهومی | هرمس |
449 | ساخت های زبان فارسی و ترجمه قرآن | هرمس |
450 | سواری روی دریاچه ی کنستانس | هرمس |
451 | صوفیان و بوداییان | هرمس |
452 | عشق گوش، عشق گوشواره | هرمس |
453 | قرنهای بیزمان: درآمدی تحلیلی – معرفتشناختی بر منطقالطیر عطار | هرمس |
454 | مربای روسی (نمایشنامهای در سه پرده) از ادبیات معاصر روسیه | هرمس |
455 | هگل ایرانی: کتابنگاری و مقالهنگاری توصیفی و گاهشمارانه مطالعات هگلی به زبان فارسی | هرمس |
456 | تعاملات هنرمندان و محیط زیست در پیوند هنر معاصر | هزاره ققنوس |
457 | در تکاپوی معماری: مجموعه مقالات | هنر اول |
458 | ایدئولوژی کاربردی در تایپو گرافی … | هنر نو |
459 | خوانش تصاویر: دستور طراحی بصری | هنر نو |
460 | فراتر از معماری | یزدا |
461 | ترکیب در معماری | یزدا |
462 | پهنهبندی اقلیمی ایران برای طراحی معماری و تاسیسات مکانیکی | یزدا |
463 | بررسی تحول و تکامل نقوش هنر تذهیب در ایران | یساولی |
464 | دلنامه 2 | عصرکنکاش |
465 | برای یک شب عشق | افق |
466 | زمستان آلیسا | افق |
467 | شمال و جنوب | افق |
468 | بیتفاوتی دلنشین دنیا | افق |
469 | گریه نکن، بچهجان | افق |
470 | نوگرایان تئاتر اروپا | نگاه |
471 | خانواده در سنیمای میرکریمی | موجک |
472 | کیارستمی در کایه دو سینما | گیلگمش |
473 | نور، صدا ، … مدیریت مکان در سینما | کانون اندیشه جوان |
474 | چهارشنبه سوری | دفتر پژوهشهای فرهنگی |
475 | سرگرمی های مردم تهران در دوران قاجار و پهلوی | دفتر پژوهشهای فرهنگی |
476 | بازی نامه ی حکایت مرده ی بی صاحب | افراز |
477 | آشنایی با مبانی شبیه خوانی | سوره مهر |
478 | دانشنامه جهان اسلام: ش – ص، شیفته – صفین | بنیاد دایره المعارف اسلامی |
479 | دانشنامه جهان اسلام: ش، شهادت (2) – شیعه | بنیاد دایره المعارف اسلامی |
480 | دایره المعارف قرآن کریم جلد 5 | حکمت |
481 | مردمشناسی ارتباطی اسطوره در سینمای ایران: تحلیل دورههای انقلاب، جنگ و بازسازی | سوره مهر |
482 | شبنم و دریا: پژوهشی در معرفی داستانهای عرفانی کشفالاسرار و منابع آنها | سوره مهر |
483 | نظریه هنر | علم استادان |
484 | روانشناسي هنرهاي تجسمي | شهر هنر |
485 | آلمانیها و هنرشان: پیوندی مسئلهآمیز | کتابکده کسری |
486 | فلسفه فرهنگ و هنر | دفتر نشر فرهنگ اسلامی |
487 | اصول هنر | نقش جهان مهر |
488 | سند تولید و ارائه اثر هنری | قرآن و اهل بیت |
489 | ذن در معماری: تجربه آرامش | طحان گستر |
490 | رویا، فانتزی و هنر | شوند |
491 | راهنمای نگارش طرح تحقیق در هنر | نیل آی |
492 | نظریه مدرنیته در معماری ایران | کتاب فکر نو |
493 | هنر چیست؟: مواضع زیباییشناسی از افلاطون تا دانتو | مهراندیش |
494 | نظریههای هنری در قرن بیستم | افکار جدید |
495 | تاریخ تاریخ هنر در فرانسه | کتاب فکر نو |
496 | هنر و جنون | پرسش |
497 | تاثیرات ویژگیهای بصری هنر بیزانس بر نقاشی گوستاوکلیمت | اندیشه عصر |
498 | هنر شیعی آلبویه | مطالعات هنر اسلامی |
499 | محرابهای زرینفام ایرانی | مطالعات هنر اسلامی |
500 | تزئینات کتیبهای حرم مطهر امام رضا (ع) | مطالعات هنر اسلامی |
501 | نگارههای شیعی در دوران حاکمیت مغولان بر ایران (ایلخانی و تیموری) | مطالعات هنر اسلامی |
502 | پتروگرافی سرامیک در علوم باستانشناسی | دانشگاه هنر اسلامی تبریز |
503 | معماری خانگی: تاریخچه، شناخت علمی، حفاظت و مرمت | دانشگاه هنر اسلامی تبریز |
504 | تصویرگری در اسلام | دانشگاه هنر اسلامی تبریز |
505 | پسامدرن و طراحی فراصنعتی | دانشگاه هنر اسلامی تبریز |
506 | سوءتفاهم (نمایشنامه در سه پرده) | به سخن |
507 | بالزاک، زندگی و آثارش | به سخن |
508 | ویکتور هوگو: زندگی و آثارش | به سخن |
509 | نگرشی بر فلسفه و عرفان | دلیل ما |
510 | دانته: قدم اول | شیرازه کتاب ما |
511 | روشنگری: قدم اول | شیرازه کتاب ما |
512 | بودا: قدم اول | شیرازه کتاب ما |
513 | جامعهشناسی تاریخی نخبگان ایران، ترکیه و ژاپن عصر مدرن | طرح نو |
514 | خر فیلسوف | روزبهان |
515 | هنر از دریچه نظریه: درسگفتارهایی پیرامون نظریه و نقد در هنر | روزبهان |
516 | طرحها و ساختارهای تازه و ابتکاری در شعر معاصر ایران | روزگار |
517 | مردم شناسی هنر (هنر ابتدایی) | گل آذین |
518 | طبیعت در هنر باستان | دانشگاه الزهرا |
519 | تئوری گرافیک | هنر نو |
520 | 101 نکته که در مدرسه هنر باید آموخت | هنر نو |
521 | جستارهایی در فلسفه هنر | پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی |
522 | درآمدی بر سینمای استراتژیک | جامعه اسلامی هنرمندان |
523 | باستانشناسی و هنر بینالنهرین در دوران تاریخی | مجمع ذخائر اسلامی |
524 | زمان و وجود: به انضمام گفتاری در باب پایان فلسفه و وظیفه تفکر | بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه |
525 | ایمانوئل کانت | بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه |
526 | سرگذشت جامعه سیال | بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه |
527 | اکوسینما: سینمای ایران، محیط زیست و اقتصاد | پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات |
528 | جامعهشناسی سینمای ملی | جامعه شناسان |
529 | مقدمهای گرافیکی بر جامعهشناسی | جامعه شناسان |
530 | این از آن (پدیدآمدن شیء از شیء): ملاحظاتی جهت روش طراحی | دانشگاه هنر اسلامی تبریز |
531 | جلوههای بصری | سروش |
532 | نظریههای جدید در مطالعات ادبیات نمایشی و تئاتر (رویکردی بینارشتهای) | سروش |
533 | ایده: هفت عنصر اساسی برای ماندگار شدن داستان، نمایشنامه و فیلمنامه | نیماژ |
534 | تئاتر پست دراماتیک و امر سیاسی : چشماندازهای بینالمللی بر اجرای معاصر | نیماژ |
535 | چشمانداز آیینهای نمایشی: مقالاتی در باب فرهنگ و اجرا | نیماژ |
536 | شناختنامهی غلامحسین ساعدی | نیماژ |
537 | هنر رازآلود بازیگر: فرهنگ واژگان انسانشناسی تئاتر | نیماژ |
538 | تدریس مطالعات اجرا | نیماژ |
539 | داستایفسکی در سیبری از هگل میخواند و میگرید | نیماژ |
540 | اسلیمی و ختایی گلهای شاه عباس: نگرشی بر سوابق تاریخی سه نگاره تزئینی | یساولی |
541 | چشمهای آرش | سفیر اردهال |
542 | واژههایی که باید به کودکانتان بیاموزید: از شخصیت و اعتماد به نفس تا صبر و آرامش … | سفیر اردهال |
543 | چشمهای که مال ماه بود | قدیانی |
544 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: دزد و نمک | قدیانی |
545 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: مار و آتش | قدیانی |
546 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: مهمان ابراهیم | قدیانی |
547 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: فیل و گنجشک | قدیانی |
548 | 10 قصه از هزار و یکشب | قدیانی |
549 | ماهیخوار حیلهگر، ماهیهای خوشباور | قدیانی |
550 | موشی که دختر شد | قدیانی |
551 | درختی که حرف میزد | قدیانی |
552 | تام بندانگشتی | قدیانی |
553 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: مهمانی خسیسها | قدیانی |
554 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: اسکندر و شاه چین | قدیانی |
555 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: روستایی و سه دزد | قدیانی |
556 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: سلیمان و خارپشت | قدیانی |
557 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: عقرب و مرد جوان | قدیانی |
558 | افسانه اژدها و آب | قدیانی |
559 | قصههای تصویری از جوامع الحکایات: ماهی و مروارید | قدیانی |
560 | عکاسی: پیشینه، شگردها و سبکها | قدیانی |
561 | خانه کوچک جوجی | سروش |
562 | بزن کنار کانگورو | سروش |
563 | بهترین هدیه دنیا | سروش |
564 | گل پرک: داستانی از زبان یک بچه خرگوش | سروش |
565 | روز برفی روباه | سروش |
566 | روی مرمر سفید | سروش |
567 | هشت موش کور باهوش | سروش |
568 | شببخیر کوچولو | سروش |
569 | چتر شکسته | سروش |
570 | مداد رنگی قد کوتاه | سروش |
571 | مارکو والدو، یا، فصلها در شهر | سروش |
572 | این هم خانهی تو | سروش |
573 | چشم به راه مادر | سروش |
574 | یک مهمانی، یک چیزی | سروش |
575 | افسانه نو: مجموعه داستانها و طنزها | سروش |
576 | راستی راستی بخورمت؟ | سروش |
577 | کبوتر و تانک | سروش |
578 | فرصت دوباره | سروش |
579 | چقدر خوب است که تو هستی… | سروش |
580 | کفش بازی | سروش |
581 | اسب تک شاخ | سروش |
582 | به مهربانی باران (قصههایی درباره احکام تقلید) | موسسه فرهنگی مدرسه برهان |
583 | کاکلی (قصههایی درباره احکام روزه) | موسسه فرهنگی مدرسه برهان |
584 | لطفا با پوست نخورید: چیزهایی درباره چیزهای فرهنگی | سوره مهر |
585 | آخرین پیامبر: روایت داستانی از زندگی حضرت محمد (ص) | سوره مهر |
586 | قاطر غنیمتی (طنز دفاع مقدس) | سوره مهر |
587 | راز قلعه افلاک: داستان علمی – تخیلی (ویژه نوجوانان) | سوره مهر |
588 | کفشی که لانهی خانم مرغه شد | سوره مهر |
589 | عمو زنجیرباف و دزد پشت کوه قاف | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
590 | گربه میخواهد ماهی بگیرد و ده داستان دیگر | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
591 | یک جعبه پیتزا برای ذوزنقهی کباب شده | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
592 | موش سر به هوا | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
593 | قصه دوتا لاکپشت تنها | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
594 | افسانه تیرانداز جوان | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
595 | بارون میاد شرشر گوشه به گوشهی شهر | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
596 | اتل و متل و کوتوله | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
597 | تاریخ مفاهیم بنیادین زیباییشناسی | گیلگمش |
598 | کارکرد نقد | افراز |
599 | سینما و فلسفه | افراز |
600 | نظریهی فیلم: مقدمهای از طریق حواس | لوگوس |
601 | سینمای ایران و ژاپن | بین المللی الهدی |
602 | حجاب و سینمای ایرانی: بررسی مقوله پوشش در سینمای ایران | دیدمان |
603 | جامعهشناسی سینمای هنری ایران (با تاکید بر دو دهه 60 و 70 شمسی) | جامعه شناسان |
604 | مطالعات فمینیستی فیلم: نوشتن زن در دل سینما | بان |
605 | بوطیقای سینما | پنگوئن آبی |
606 | نواختن با دوربین “فیلمهای موسیقی” از باخ تا باب دیلن | کتابکده کسری |
607 | اکسپرسیونیست در معماری و سینما | عصر کنکاش |
608 | تاریخ سینما: از قرن نوزدهم تا امروز | فرهنگستان هنر |
609 | سینماتوگراف: پروندهای برای سینمای مستند | سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان |
610 | نظریه روانکاوانه فیلم و قاعده بازی | کتاب ارجمند |
611 | بدنمندی تصاویر: مرلوپونتی در میانه نقاشی و سینما | فراهنر |
612 | 12 قصه از الهینامه عطار نیشابوی | قدیانی |
613 | بهلول و بچهها | قدیانی |
614 | 12 قصه از منطقالطیر عطار نیشابوی | قدیانی |
615 | روزی که جوحا به دزدی رفت | قدیانی |
616 | 12 قصهی تصویری از منطق الطیر | قدیانی |
617 | روزی که جوحا نان و زهر خورد | قدیانی |
618 | روزی که جوحا گم نشد | قدیانی |
619 | روزی که جوحا با ماهی کوچکی حرف زد | قدیانی |
620 | روزی که جوحا هندوانه ی ترشیده فروخت | قدیانی |
621 | روزی که جوحا میخواست مرده زنده کند | قدیانی |
622 | روزی که جوحا جادوگر شد | قدیانی |
623 | روزی که جوحا انگشترش را گم کرد | قدیانی |
624 | 13 قصه از کلیله و دمنه | قدیانی |
625 | 15 قصه از کلیله و دمنه | قدیانی |
626 | 16 قصه از کلیله و دمنه | قدیانی |
627 | خانم کلاغه و مار سیاه (مجموعهی 10 جلدی) | قدیانی |
628 | 10 قصه از مثنوی مولوی | قدیانی |
629 | 12 قصه از شاهنامه | قدیانی |
630 | 10 قصه از هزار و یکشب | قدیانی |
631 | حسن کچل و دیو تنبلی | افق |
632 | قصههای شاهنامه (جلد 1 تا 3) | افق |
633 | قصههای شاهنامه (جلدهای 4 تا 6): فرود و جریره، بیژن و منیژه، بهرام و گردیه | افق |
634 | قصههای شاهنامه (جلد 7 تا 9) | افق |
635 | قصههای شاهنامه (جلد 10 تا 12) | افق |
636 | زال و رودابه | تیرگان |
637 | رستم و سهراب | تیرگان |
638 | کاوه دادخواه | تیرگان |
639 | زال و سیمرغ | تیرگان |
640 | هفت خوان اسفندیار | تیرگان |
641 | بیژن و منیژه | تیرگان |
642 | هفت خوان رستم | تیرگان |
643 | رستم و اسفندیار | تیرگان |
644 | رستم و سیاوش | تیرگان |
645 | حکایتهای خواندنی از عبید زاکانی | تیرگان |
646 | بوستان سعدی | سوره مهر |
647 | هزار و یک شب | سوره مهر |
648 | رسم تجارت: بر اساس حکایتی از کتاب قابوسنامه، اثر عنصرالمعالی کیکاووسبن وشمگیر | سوره مهر |
649 | بهارستان جامی | سوره مهر |
650 | قابوس نامه | سوره مهر |
651 | تاریخ بیهقی | سوره مهر |
652 | مرزباننامه | سوره مهر |
653 | مثنوی معنوی | سوره مهر |
654 | کارد و استخوان: بر اساس حکایتی از کتاب سندبادنامه، اثر محمدبن علی ظهیری سمرقندی | سوره مهر |
655 | یه درو نبستی نمکی | سوره مهر |
656 | اقبالنامه: قصه خواندنی اسکندرنامه نظامی | پیدایش |
657 | قصه هفتپیکر | پیدایش |
658 | حکایتهای شیرین تاریخ طبری | پیدایش |
659 | قصه خسرو و شیرین | پیدایش |
660 | داستانهای دیکنز | پیدایش |
661 | داستانهای شکسپیر | پیدایش |
662 | قصههای خواندنی مثنوی مولوی | پیدایش |
663 | قصههای کلیله و دمنه | پیدایش |
664 | شاهزاده کوچک: اقتباسی از کتاب آنتوان دوسنت اگزوپری | ذکر |
665 | قصههای حسن کچل | ذکر |
666 | مجموعه داستانهای شکسپیر: مجموعهی جدید 15 داستان | ذکر |
667 | دختر ماه، پسر خورشید: بر اساس داستان سمک عیار | هوپا |
668 | زال و رودابه | هوپا |
669 | عامره و هرمز: بر اساس حکایت اسب آبنوس از هزار و یک شب | هوپا |
670 | ویس و رامین: به روایت ریشسپیدی که پایش لب گور بود | هوپا |
671 | رابعه و بکتاش: بر اساس الهینامهی شیخ فریدالدین عطار نیشابوری | هوپا |
672 | انیسه خاتون و تویازخان: بر اساس حکایت “یک کنیز و دو برادر” از هزار و یک شب | هوپا |
673 | صفورا اره و غلام بهانهگیر: عاشقیت در هفت روز | هوپا |
674 | سیاوش در آتش = Siavash in fire | خانه ادبیات |
675 | سودابه و سیاوش = Soodabeh and Siavash | خانه ادبیات |
676 | سلم، تور و ایرج = Salm, Toor and Iraj | خانه ادبیات |
677 | داستانهای کلیله و دمنه به شعر کودکانه: سه ماهی و یه برکه یه تور تکه تکه | فرارسانه برگ |
678 | داستانهای کلیله و دمنه به شعر کودکانه: گروه امداد، دام صیاد | فرارسانه برگ |
679 | داستانهای کلیله و دمنه به شعر کودکانه: فیل تشنه، ماه و چشمه | فرارسانه برگ |
680 | داستانهای کلیله و دمنه به شعر کودکانه: نقشه دقیق، چهار رفیق | فرارسانه برگ |
681 | خسرو و شیرین: بازنویسی کتاب خسرو و شیرین اثر نظامی گنجهای | میراثبان |
682 | هفت پیکر: بازنویسی کتاب هفت پیکر اثر نظامیگنجهای | میراثبان |
683 | مخزن الاسرار: بازنویسی کتاب مخزن الاسرار اثر نظامی گنجهای | میراثبان |
684 | شرفنامه: بازنویسی کتاب شرفنامه اثر نظامی گنجهای | میراثبان |
685 | قصههای قشنگ ایرانی ج1 | به نشر |
686 | قصههای قشنگ ایرانی ج2 | به نشر |
687 | گنجشکها تب کردهاند: از سخنان شیرین امام علی (ع) | به نشر |
688 | شاهنامه فردوسی به زبان ساده برای جوانان ج 1و2و3 | ترنگ |
689 | کاوه آهنگر | برف |
690 | گیو و کیخسرو | برف |
691 | رستم و اشکبوس | برف |
692 | سیاوش | برف |
693 | اکوان دیو | برف |
694 | پادشاهی کیخسرو | برف |
695 | رستم و سهراب | برف |
696 | آرش کمانگیر | برف |
697 | نبرد بیژن و هومان | برف |
698 | هفت خوان رستم | برف |
699 | رستم و اسفندیار | برف |
700 | زال و سیمرغ | برف |
701 | شیرینتر از عسل: گزیدهای از قصههای عامیانه (دفتر اول) | گل آذین |
702 | شیرینتر از عسل: گزیدهای از قصههای عامیانه (دفتر دوم) | گل آذین |
703 | شیرینتر از عسل: داستانهایی برگرفته از حکایتهای گلستان سعدی | گل آذین |
704 | شیرینتر از عسل: داستانهایی برگرفته از حکایتهای کلیله و دمنه | گل آذین |
705 | شیرینتر از عسل: گزیدهای از قصههای عامیانه ایرانی دفتر پنجم مرزباننامه | گل آذین |
706 | شصت افسانهی خواندنی ایرانی | پنجره |
707 | افسانه گیلگمش | آوشت |
708 | مجموعه حکایتهای ماندگار ایرانی از مرزباننامه جوامعالحکایات – چهار مقاله – اسرارالتوحید | اروند |
709 | حکایتهای جامی | آرایان |
710 | پادشاهی که گم شد: مجموعه قصههای خواندنی از بوستان سعدی | عهد مانا |
711 | قصههای پندآموز (پروین اعتصامی) | آوای رعنا |
712 | حکایتهای شیرین از لیلی و مجنون | کتاب تارا |
713 | داستانهای قابوسنامه | مبین اندیشه |
714 | حکایتهای شیرین از مثنوی معنوی | کتاب تارا |
715 | خیال، مثال و جمال در عرفان اسلامی | فرهنگستان هنر |
716 | چوتاشی در مازندران | فرهنگستان هنر |
717 | گزیده زیباشناسی هگل | فرهنگستان هنر |