ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودی جديد؛ “به اطلاع میرساند در ادامه تمامی اطلاعات مورد نیاز درخصوص مراحل ثبت نام ، مدارک مورد نیاز، شهریه و شماره تماس های ضروری و همچنین دیگر راهنمایی های لازم ارائه خواهد شد همچنین یادآور میشود ثبت نام به صورت حضوری و غیرحضوری قابل انجام است.”
مهلت ثبت نام: از شنبه 18 شهریور تا پایان روز چهارشنبه 22 شهریور 1402 به صورت حضوری و غیرحضوری
شروع کلاسها: از اول مهرماه به صورت حضوری شروع خواهد شد.
نکته اول: پرداخت شهریه علی الحساب 3.500.000 تومان است که از طریق سامانه ثبت نام و به صورت آنلاین انجام شود.
نکته دوم: هزینه انصراف بنا بر مصوبه وزارت علوم، دانشجوی انتقالی یا منصرف از تحصیل موظف است شهریه کامل یک نیمسال اعم از ثابت و متغیر را به دانشگاه پرداخت نماید.
جهت اطلاع از برنامه درسی، پس از تکمیل ثبت نام از تاریخ 29 شهریور با مراجعه به سامانه آموزش نسبت به دریافت فرم تثبیت انتخاب واحد اقدام نمایید.
آدرس فرم تثبیت: ورود به سامانه دانشجویی….بخش امور آموزشی…. فرم تثبیت انتخاب واحد… چاپ و صدور
مبلغ شهریه ثابت-(تومان) | شهریه متغیر به ازای هر واحد-(تومان) |
2.900.000 | 487.500 |
نکته اول: مبلغ علی الحساب 3.500.000 که از طریق فرم ثبت نام انجام میشود بابت شهریه ثابت و بخشی از شهریه متغییر لحاظ است و در کارنامه مالی قابل مشاهده خواهد بود.
نکته دوم: دانشجو در ابتداي ترم ميتواند با پرداخت شهريه ثابت انتخاب واحد و در كلاس ها شركت كند. قبل از شروع آزمون ها ميتواند تسويه ترم را انجام دهد.
نکته سوم: امکان درخواست اخذ وام صندوق رفاه به میزان هر ترم حداقل 2.600.000 تومان(طبق میزان وام سال گذشته) نیز فراهم است. این وام هر ترم به دانشجو ارائه میشود و زمان بازپرداخت این وام پس از اتمام تحصیل است. زمان درخواست و مبالغ جدید وام صندوق رفاه متعاقبا اعلام خواهد شد.
نکته چهارم: هزینه انصراف بنا بر مصوبه وزارت علوم، دانشجوی انتقالی یا منصرف از تحصیل موظف است شهریه کامل یک نیمسال اعم از ثابت و متغیر را به دانشگاه پرداخت نماید.
با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو به نشانی زیر نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایید.
- جهت ورود به سامانه ثبت نام اینجا کلیک کنید سپس در پایین صفحه روی گزینه پذیرش کلیک کنید(ورود به سامانه با کد ملی و شماره شناسنامه)
با مراجعه به سایت estelam.msrt.ir نسبت به دریافت کدپیگیری اقدام کنید. پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق، کد پیگیری به موبایل شما ارسال میشود که باید آن را در آخرین مرحله فرم ثبت نام کپی کنید.
پذیرفتهشدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد (کاملا واضح، دارای کیفیت مناسب و حداکثر حجم ۴۰۰ کیلوبایت) اسکن و بارگذاری گردند. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد. نمونههای اسکن صحیح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.
مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در فرم ثبت نام:
- اسکن و بارگذاری مدرک کاردانی (مختص فارغالتحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته)
- اسکن مدرک کارشناسی
- اسکن و بارگذاری تمام صفحات شناسنامه
- اسکن و بارگذاری کارت ملی پشت و رو
- اسکن و بارگذاری عکس پرسنلی متقاضی
- اسکن و بارگذاری مدرک نظام وظیفه (مختص آقايان) تصویر برگه « تاييد اوليه شرايط مشمول » را در قسمت “تصويرمدرک تعيين وضعيت نظام وظيفه” بارگذاری نمایید (ویژه دانشجویان مشمول بدون غیبت) برای مشاهده فایل راهنمای ثبت درخواست الکترونیکی معافیت تحصیلی کلیک کنید
- استعلام مدرک تحصیلی پایه (مقطع قبلی): با مراجعه به سایت estelam.msrt.ir نسبت به دریافت کدپیگیری اقدام کنید. پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق، کد پیگیری به موبایل شما ارسال میشود که باید آن را در آخرین مرحله فرم ثبت نام کپی کنید.
نکات هم در خصوص مدارک:
- چنانچه مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده اید(گواهی موقت یا دانشنامه) در فرم ثبت نام بخش مدرک تحصیلی بارگذاری نمایید و حداکثر تا 24 شهریور 1401 اصل مدرک خود را از طریق پست و یا به صورت حضوری به آدرس موسسه آموزش عالی هنر و انديشه ارائه نمایید.
- چنانچه هنوز موفق به دریافت مدرک مقطع کارشناسی نشدهاید میتوانید از فرمهای زیر استفاده کنید.
1. دانلود فرم شماره2 مدرک کارشناسی و معدل (فرم شماره ۲ برای آن دسته از داوطلبانی است که دسترسی به مدرک کارشناسی ندارند. این فرم را دانلو، تکمیل نمایید و در قسمت مدرک تحصیلی بارگذاری کنید.)
2. دانلود فرم تعهد فراغت از تحصیل-فرم شماره3 (فرم شماره ۳ برای آن دسته از داوطلبانی است که تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل میشوند، برای ثبت نام به صورت موقت این فرم را دانلود، تکمیل و دربخش مدرک تحصیلی بارگذاری نمایید.)
بعد از تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید ، کارشناس رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید مینماید در انتها انتخاب واحد ترم اول توسط واحد آموزش انجام ميشود و به شما اطلاع رساني خواهد شد.
- در صورت تایید نشدن درخواست، نسبت به رفع نواقص و ارسال مجدد درخواست اقدام نمایید.
- نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزش، شماره دانشجویی و کد ملی میباشد.
- راهنمایی لازم درخصوص کار با سامانه دانشجویی را از منوی اصلی سایت دانشگاه بخش مرکز دانلود و راهنما دریافت کنید.
پذیرفتهشدگان محترم بایستی حداکثر تا 20 مهرماه 1402 اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود را از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی هنر و انديشه ارسال نمایید.
- آدرس پستی:
قم، بلوار بسیج، بین کوچه 20 و 22-موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه قم- کدپستی: 3715834616
تاکید میشود تا زمان اطمینان از وصول اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود توسط دانشگاه، رسید پستی مرسوله را نزد خود نگاه دارید. طبیعتا در صورت عدم تحویل اصل مدرک تحصیلی به مؤسسه و یا به وجود آمدن اختلالی در فرآیند ارسال مدرک، هیچگونه مسئولیتی متوجه مؤسسه نخواهد بود.
- به دليل تماس بسيار زياد و احتمالا افت كيفيت در پاسخگويي هر سوال داريد از طريق پيام رسان ایتا (09031967692) از ما بپرسيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت پاسخي مناسب و با كيفيت به شما ارائه كنند.
شماره تماس:
02591010926
شما میتوانید سوال خود را به اداره مربوطه از طریق پیامرسان ایتا ارسال بفرمایید
- امور آموزشی؛ 09031967692
- امور مالی؛ 09919177390
جهت ورود به صفحه اختصاصی دانشگاه در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.
چنانچه از طريق پیامرسان پاسخ خود را دريافت نكرديد ميتوانيد با شماره های زیر تماس بگيريد.
02591010926
داخلی معاونت آموزش
مدیر اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی: آقای علی حاتمی
كارشناس آموزش: خانم حاجی بابایی
كارشناس امور پایان نامه: آقای آقایی
امور مالی: آقای موسوی
امتحانات و فراغت: خانم حميدي پارسا
سعي كنيد به دليل تماس بسيار زياد و احتمالا افت كيفيت در پاسخگويي هر سوال داريد از طريق پيام رسان ایتا از ما بپرسيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت پاسخي مناسب و با كيفيت به شما ارائه كنند. شماره ایتا واحد آموزش: 09031967692
چنانچه از طريق واتس اپ پاسخ خود را دريافت نكرديد ميتوانيد جهت تماس تلفني با داخلی كارشناس آموزش با شماره 02591010926 تماس بگيريد
اطلاعات تكميلي
(توجه: نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه جامع آموزش شماره ملی و شماره شناسنامه میباشد)
دانشجویان محترم حداکثر تا پايان بهمن ماه فرصت دارند تا اصل مدرک تحصیلی خود را به همراه ۳ قطعه عکس پرسنلی، از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی هنر وانديشه اسلامي ارسال نمایند. تاکید میشود تا زمان اطمینان از وصول اصل مدرک تحصیلی خود توسط موسسه، حتما رسید پستی مرسوله را نزد خود نگه دارید. طبیعتا در صورت عدم تحویل اصل مدرک تحصیلی به مؤسسه و یا به وجود آمدن اختلال در فرآیند ارسال مدرک، هیچگونه مسئولیتی متوجه مؤسسه نخواهد بود.
آدرس پستی: قم، بلوار بسیج، بین کوچه 20 و 22 کد پستی: 3715834616
پذیرفتهشدگان محترم بایستی تمامی مفاد آئیننامه آموزشی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را که شامل موارد مهم آموزشی نظیر تعداد واحدها، مدت زمان مجاز تحصیل، معادلسازی واحدها و … میباشد با دقت مطالعه نمایند. جهت دریافت آئیننامه آموزشی کلیک کنید.
ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودی جديد، به اطلاع میرساند، ثبت نام از پذيرفته شدگان صرفا به صورت اينترنتی و غیر حضوری انجام میگيرد. لذا خواهشمند است اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید. پذيرفتهشدگان لازم است اسکن مدارک زیر را در زمان ثبت نام اينترنتی به همراه داشته باشند. بعداز تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و پرداخت شهریه ثابت(علیالحساب) 3 میلیون تومان، کارشناس ارشد رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید مینماید در انتها انتخاب واحد ترم اول توسط واحد آموزش انجام ميشود به شما اطلاع رساني خواهد شد.
ثبت نام: به صورت حضوری و غیرحضوری از 18 شهریور الی 22 شهریور 1402
شروع کلاسها: از تاریخ اول مهرماه
- اسکن و بارگذاری مدرک کارشناسی
- اسکن و بارگذاری مدرک کاردانی (مختص فارغالتحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته)
- اسکن و بارگذاری تمام صفحات شناسنامه
- اسکن و بارگذاری کارت ملی پشت و رو
- اسکن و بارگذاری عکس پرسنلی متقاضی
- اسکن و بارگذاری مدرک نظام وظیفه (مختص آقايان)
- استعلام مدرک تحصیلی پایه (مقطع قبلی):
با مراجعه به سایت estelam.msrt.ir نسبت به دریافت کدپیگیری اقدام و آن در سامانه دانشجويي دانشگاه هنر وانديشه اسلامي کپی کنید.
(پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق، کد پیگیری (به صورت انگلیسی) به موبایل شما ارسال میشود که باید آن را در سامانه ثبت نام دانشگاه هنر و انديشه کپی کنید.)
تذکر مهم
- در صورت تایید نشدن درخواست، نسبت به رفع نواقص و ارسال مجدد درخواست اقدام نمایید.
- نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزش، شماره دانشجویی و کد ملی میباشد.
پذیرفتهشدگان محترم بایستی حداکثر تا پایان مهرماه 1402 اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود را بصورت حضوری و یا از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی هنر و انديشه اسلامي ارسال نمایید.
آدرس پستی مؤسسه
موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی قم
آدرس: قم، بلوار بسیج، بین کوچه 20 و 22
کدپستی: 3715834616
پذیرفتهشدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد اسکن و بارگذاری گردند. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد. نمونههای اسکن صحیح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را میتوانید اینجا مشاهده نمایید. كليك كنيد.
متقاضیان مشمول نظام وظیفه می بایست جهت تکمیل پرونده نسبت به اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس ۱۰+ اقدام نمایند.
پذیرفتهشدگان محترم بایستی تمامی مفاد آئیننامه آموزشی مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته را که شامل موارد مهم آموزشی نظیر تعداد واحدها، مدت زمان مجاز تحصیل، معادلسازی واحدها و … میباشد با دقت مطالعه نمایند. جهت دریافت آئیننامه آموزشی کلیک کنید. تذکر مهم: شروع کلاس ها از تاریخ 1400/12/07 میباشد.
پذیرفتهشدگان محترم در صورت داشتن سوال در زمینههای مختلف علاوه بر امکان تماس با شماره تلفن 02591010926 داخلی معاونت آموزش-کارشناس آموزش میتوانید سوالات خود را از طریق پیامرسان ایتا به شماره 09031967692 نیز در ارتباط باشند. همکاران ما در ساعات اداری به صورت بر خط و خارج از ساعات اداری در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
مهلت ثبت نام: به صورت حضوری و غیرحضوری از 18 شهریور لغایت 22 شهریور انجام ميگردد
شروع کلاسها: از اول مهرماه شروع خواهد شد
شیوهی برگزاری کلاسها به صورت حضوری برگزار میگردد
شهريه ثابت ورودي جديد مقطع كارشناسي ارشد از 3.200.000 هزارتومان است . دانشجو در ابتداي ترم ميتواند با پرداخت شهريه ثابت انتخاب واحد و در كلاس ها شركت كند. قبل از شروع آزمون ها ميتواند تسويه ترم را انجام دهد. امکان درخواس وام صندوق رفاه به میزان هر ترم حداقل 2.600.000 تومان نیز فراهم است
موسسه آموزش عالي هنر و انديشه با مجوز از وزرات علوم، تحقيقات و فناوري تنها دانشگاه اختصاصي هنر در سطح استان قم است كه سال هاست اين دانشگاه به همراه مدرسه اسلامي هنر در سطح كل كشور و همچنين در سطح بين الملل با برگزاري كلاس هاي متنوع هنري (دانشگاهي و فوق برنامه) از سراسر جهان به صوت حضوري و مجازي داراي دانشجويان علاقمند به رشته هنر است
بله، مطابق ماده 28 آیین نامه امکان معادل سازی وجود دارد.
برای این کار بعد از قبولی نهایی، ثبت نام و تشکیل پرونده می بایست در میز کار خود مسیر زیر را طی کرده و فرم را کامل و ارسال بفرمایید مکاتبات اداری =» فرم های درخواست =» درخواست معادل سازی برای معادل سازی باید اصل ریز نمرات تایید شده را به دانشگاه ارائه فرمایید.
در ادامه میتوانید برخی از قوانین ناظر به معادل سازی را نیز ملاحظه بفرمایید:
ماده 28- معادل سازی و پذیرش واحد های درسی گذرانده شده دانشجو براساس دستورالعمل اجرایی مصوب شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.