فهرست

فهرست

ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی‌ آزمون‌ ورودی‌ ‌كارشناسی ارشد

باسلام و نهایت احترام به شما دانشجوي گرامي؛

ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودي جديد به اطلاع مي رسانددر ادامه تمامي اطلاعات مورد نياز درخصوص مراحل ثبت نام ، مدارک مورد نياز، شهريه و شماره تماس هاي ضروري و همچنين ديگر راهنمايي هاي لازم ارائه خواهد شد همچنين يادآور مي شود ثبت نام به صورت حضوري و غيرحضوري قابل انجام است.

مهلت ثبت نام: از شنبه 10 شهريور تا پايان روز چهارشنبه 21 شهريور 1403 به صورت حضوري و غيرحضوري

شروع کلاس ها:از اول مهرماه به صورت حضوري شروع خواهد شد.


نکته اول:پرداخت شهريه علي الحساب 6.000.000 تومان است که از طريق سامانه ثبت نام و به صورت آنلاين انجام شود.


نکته دوم:هزينه انصراف بنا بر مصوبه وزارت علوم، دانشجوي انتقالي يا منصرف از تحصيل موظف است شهريه کامل يک نيمسال اعم از ثابت و متغير را به دانشگاه پرداخت نمايد.


*پس از انجام ثبت نام برنامه ترم اول برای شما پیامک خواهد شد.

شهريه:

مبلغ شهريه ثابت-(تومان) شهريه متغير به ازاي هر واحد-(تومان)
4.350.000 948.000

نکته سوم: مبلغ علي الحساب 6.000.000 که از طريق فرم ثبت نام انجام مي‌شود بابت شهريه ثابت و بخشي از شهريه متغيير است و در کارنامه مالي قابل مشاهده خواهد بود.


نکته چهارم: دانشجو در ابتداي ترم مي‌تواند با پرداخت شهريه ثابت انتخاب واحد و در كلاس‌ها شركت كند. قبل از شروع آزمون‌ها مي تواند تسويه ترم را انجام دهد.


نکته پنجم: امکان درخواست اخذ وام صندوق رفاه به ميزان هر ترم حداقل 5.000.000 تومان(طبق ميزان وام سال گذشته) نيز فراهم است. اين وام هر ترم به دانشجو ارائه مي‌شود و زمان بازپرداخت اين وام پس از اتمام تحصيل است. زمان درخواست و مبالغ جديد وام صندوق رفاه متعاقبا اعلام خواهد شد.


نکته ششم: هزينه انصراف بنا بر مصوبه وزارت علوم، دانشجوي انتقالي يا منصرف از تحصيل موظف است شهريه کامل يک نيمسال اعم از ثابت و متغير را به دانشگاه پرداخت نمايد.


نکته هفتم: نحوه ثبت نام

1.ثبت نام حضوری: 

پذیرفته شدگان از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ می‌توانند با مراجعه حضوری ساختمان هنرستان دانشگاه در روزهای غیرتعطیل ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

👈مدارک مورد نیاز در اطلاعیه موجود در پایگاه رسمی دانشگاه هنر و اندیشه (itaihe.ac.ir) اطلاع رسانی خواهد شد.

📍آدرس ساختمان هنرستان: قم، هنرستان، بلوار بسیج، بین کوچه ۲۰ و ۲۲

🌐لینک لوکیشن ساختمان هنرستان در برنامه نشان: https://nshn.ir/1asbsJAGVxvcby

2. ثبت نام غیرحضوری:
با مراجعه به سامانه پذيرش دانشجو به نشاني https://edu.isoa.ir  و کلیک روی گزینه پذیرش در منوی پایین صفحه نسبت به تکميل فرم اقدام نماييد.

می توانید با کلیک در اینجا مستقیما به صفحه ثبت نام هدایت شوید.

نکته هشتم: نحوه ورود به سامانه ثبت نام:

لینک ورود:

می توانید با کلیک در اینجا مستقیما به صفحه ثبت نام هدایت شوید.

نام کاربری: کد ملي

رمز عبور: شماره شناسنامه

جهت دريافت راهنماي تصويري تکميل فرم ثبت نام کليک کنيد.


نکته نهم: استعلام مدرک تحصيلي:

برای ثبت نام حتما باید تاییدیه تحصیلی مقطع لیسانس را داشته باشید برا دریافت تاییدیه تحصیلی می توانید به شکل زیر اقدام نمایید:

استعلام مدرک تحصیلی پایه (مقطع قبلی):

چنانچه فارغ التحصیل دانشگاه دولتی و غیر دولتی بغیر از علمی کاربردی و دانشگاه آزاد هستید می توانید جهت دریافت استعلام مدرک تحصیلی با مراجعه به سايت estelam.msrt.ir نسبت به دريافت کدپيگيري اقدام کنيد. پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق، کد پيگيري به موبايل شما ارسال مي شود که بايد آن را در آخرين مرحله فرم ثبت نام کپي کنيد.

قابل توجه دانشجویان (کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته) دانشـگاه هنر و اندیشه جدیدالورود، مقتضـی‌ست تمامی دانـش آموختـگان دانشگاه های ذیل، نسبت به «دریافت و بارگذاری تصویر استعلام مدرک مقطع پایه خود در صفحه اسکن مدارک و قرار دادن کد استعلام در قسمت کدرهگیری صفحه مشخصات پایه اقدام نمایید. 
 ❗️ دانش آموختگان دانشگاه های (دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور، علمی – کاربردی، فنی حرفه ای و …) درصورت دارا بودن کدصحت، استعلام کد بیست رقمی اصالت مدرک را از طریق سایت portal.saorg.ir/inquiry دریافت و اسکن آن را بارگذاری نمایند.
——————————————————————-
 ❗️ دانش آموختگان دانشگاه علمی – کاربردی؛ استعلام مدارک دانشنامه فاقد کدصحت خود را،  از سایت edu.uast.ac.ir  دریافت و رسید آن را بارگذاری نمایند. 
——————————————————————-
 ❗️ دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی؛ استعلام مدارک خود را تنها از سایت estelam.iau.ir  دریافت و رسید آن را بارگذاری نمایند.
دانش آموختگان دانشگاه آزاداسلامی، که دارای دانشنامه هستند و یا گواهی نامه موقت آنها پیش از سال 1385 صادر شده باشد، در سامانه فوق وارد می شوند و سپس اقدام به ثبت نام و سپس اقدام به دریافت استعلام تاییدیه صحت مدرک خود می کنند

 

نکته دهم: بارگذاري مدارک:

پذيرفته شدگان عزيز توجه نماييد که تمامي مدارک بايد به صورت استاندارد (کاملا واضح، داراي کيفيت مناسب و حداکثر حجم 400 کيلوبايت) اسکن و بارگذاري گردند. در صورت عدم رعايت استانداردهاي مورد نظر، مدارک بررسي نشده و رد خواهند شد. نمونه هاي اسکن صحيح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را مي توانيد دراينجامشاهده نماييد.


نکته یازدهم: مدارک مورد نياز جهت بارگذاري در فرم:

اسکن و بارگذاري مدرک کارداني (مختص فارغ التحصيلان مقطع کارشناسي ناپيوسته)

اسکن مدرک کارشناسي

اسکن و بارگذاري تمام صفحات شناسنامه

اسکن و بارگذاري کارت ملي پشت و رو

اسکن و بارگذاري عکس پرسنلي متقاضي

اسکن و بارگذاري مدرک نظام وظيفه (مختص آقايان)

استعلام مدرک تحصيلي پايه (مقطع قبلي)


نکته دوازدهم: نکات مهم درخصوص مدارک:

چنانچه مدرک تحصيلي خود را دريافت کرده ايد(گواهي موقت يا دانشنامه) در فرم ثبت نام بخش مدرک تحصيلي بارگذاري نماييد وحداکثر تا 29 شهريور 1403اصل مدرک خود را از طريق پست و يا به صورت حضوري به آدرس موسسه آموزش عالي هنر و انديشه ارائه نماييد.

چنانچه هنوزموفق به دريافت مدرک مقطع کارشناسي نشده ايدمي توانيد از فرم هاي زير استفاده کنيد.

1.دانلود فرم شماره2 مدرک کارشناسي و معدل: (فرم شماره?براي آن دسته از داوطلباني است که دسترسي به مدرک کارشناسي ندارند. اين فرم را دانلو، تکميل نماييد و در قسمت مدرک تحصيلي بارگذاري کنيد.)

2. دانلود فرم تعهد فراغت از تحصيل-فرم شماره3:(فرم شماره ? براي آن دسته از داوطلباني است که تا تاريخ 30 شهريور1402 فارغ التحصيل مي شوند، براي ثبت نام به صورت موقت اين فرم را دانلود، تکميل و دربخش مدرک تحصيلي بارگذاري نماييد.)

بعد از تکميل اطلاعات درسامانه پذيرش دانشجويانجديد، کارشناس رشته مدارک شما را بررسي و سپس تاييد مي نمايد در انتها انتخاب واحد ترم اول توسط واحد آموزش انجام مي شود و به شما اطلاع رساني خواهد شد.


تذکرات مهم:
در صورت تاييد نشدن درخواست، نسبت به رفع نواقص و ارسال مجدد درخواست اقدام نماييد.
نام کاربري و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزش، شماره دانشجويي و کد ملي مي باشد.

راهنمايي لازم درخصوص کار با سامانه دانشجويي را از منوي اصلي سايت دانشگاه بخشمرکز دانلود و راهنمادريافت کنيد.


مهلت ارسال مدارک:

پذيرفته شدگان محترم بايستي حداکثر تا 20 مهرماه 1403 اصل مدرک مقطع تحصيلي قبلي خود را از طريق پست به آدرس موسسه آموزش عالي هنر و انديشه اسلامي ارسال نماييد.


آدرس پستي:

قم، بلوار بسيج، بين کوچه 20 و 22-موسسه آموزش عالي هنر و انديشه اسلامي قم-کدپستي: 3715834616

تاکيد مي شود تا زمان اطمينان از وصول اصل مدرک مقطع تحصيلي قبلي خود توسط مؤسسه، رسيد پستي مرسوله را نزد خود نگاه داريد. طبيعتا در صورت عدم تحويل اصل مدرک تحصيلي به مؤسسه و يا به وجود آمدن اختلالي در فرآيند ارسال مدرک، هيچگونه مسئوليتي متوجه مؤسسه نخواهد بود.


اطلاعات تماس:

به دليل تماس بسيار زياد و احتمالا افت كيفيت در پاسخگويي هر سوال داريد از طريق پيام رسان ايتا (09108115418) از ما بپرسيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت پاسخي مناسب و با كيفيت به شما ارائه كنند.


شماره تماس:

02591010926


شما مي توانيد سوال خود را به اداره مربوطه از طريق پيامرسان ايتا ارسال بفرماييد:


امور آموزشي؛09108115418

امور مالي؛ 09108115420


سايت رسمي دانشگاه:

itaihe.ac.ir

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 5 =