فهرست

فهرست

آنچه دانشجويان ورودي جديد بايد بدانند-مهر1401

سوالات متداول دانشجويان ورودي جديد:

دانشجويان گامي لطفا با صبر و حوصله اين سوالات متداول را تا انتها مطالعه كنيد.

1.تاريخ شروع كلاس ها از چه زماني است؟

باتوجه به تأخير سازمان سنجش در اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان، تمامي كلاس‌های ورودی های جدید مقطع كارشناسي ارشد از روز شنبه 9 مهر 1401 آغاز خواهد شد.

2.برنامه درسي خود را ازكجا مي‌توانم دريافت كنم؟

چنانچه ورودی نیمسال اول 1401 هستید، انتخاب واحد ترم اول شما توسط دانشگاه انجام می‌گردد و از تاریخ 4مهرماه1401 شما مي‌توانيد با مراجعه به پنل دانشجويي از بخش امور آموزشي با كليك روي گزينه فرم تثبيت برنامه كامل به همراه تاريخ امتحانات و … را دريافت نماييد.

3. ما دانشجویان ورودي جديد با چه سایت‌هایی در ارتباط خواهيم بود؟

الف) سامانه دانشجویی:

برای اموری همچون انتخاب واحد، پرداخت شهريه، مشاهده کارنامه، مشاهده برنامه درسي، تمام فرايند مربوط به تدوين تا دفاع از پايان نامه و تمامي درخواست‌هاي دانشجويي از جمله درخواست اشتغال به تحصيل، درخواست تجديد نظر نمره، درخواست مرخصي و …

آدرس سامانه دانشجويي:

https://edu.isoa.ir/Hermes

نام كاربري: شماره دانشجويي

رمز عبور: كدملي

(جهت يافتن شماره دانشجويي اينجا كليك كنيد و درمقابل نام خودتان شماره دانشجويي را مشاهده فرماييد)

 

ب) پايگاه اطلاع رساني دانشگاه:

تمامي لينك هاي بالا در اين سايت موجود هستند و توصيه مي‌شود هر روز سايت دانشگاه را چك كنيد چراكه تمام اخبار مهم و فراخوان ها و مسابقات و … در پايگاه اطلاع رساني دانشگاه انجام مي‌شود.

آدرس پايگاه اطلاع رساني دانشگاه:

https://itaihe.ac.ir

4.نحوه شرکت در کلاس ها به چه صورت است؟

پیرو مصوبه شورای آموزش  و ابلاغیه ستاد ملی کرونا کلاس‌ها در ترم مهر 1401 به صورت حضوری است.

5.ترم اول انتخاب واحد ما به چه صورت انجام مي‌شود؟

انتخاب واحد براي ترم اول ورودي‌هاي جديد توسط آموزش انجام مي‌گردد و ترم هاي بعدي توسط دانشجو از طريق پنل دانشجويي بايد انجام شود.

6.من تمامي اطلاعات موجود در اين راهنما را مطالعه كردم ولي سوالاتی دارم چطور میتوانم راهنمایی لازم را کسب کنم؟

شما میتوانید سوال خود را به اداره مربوطه ارسال بفرمایید

ایتا اداره آموزش: 09026081417

واتس اپ اداره آموزش اینجا کلیک کنید

واتس اپ امور مالی اینجا کلیک کنید

واتس اپ امور دانشجویی و فرهنگی اینجا کلیک کنید

7.از كجا مي‌توانم اخبار مهم درمورد كلاس ها را دريافت كنم؟

باعضویت در كانال‌های دانشجويي می‌توانید از آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها مطلع باشید.

جهت ورود به کانال واتس‌اپ اینجا کلیک کنید

جهت ورود به کانال تلگرام اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اختصاصی دانشگاه در اینستاگرام اینجا کلیک کنید

برای انجام امور آموزشی تا مالی با کدام کارکنان باید ارتباط داشته باشم؟

 

با توجه به انتقال دانشگاه هنر واندیشه اسلامی به ساختمان جدید و مشترک بودن ساختمان دو دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه هنر و اندیشه در پاسخگوی خودکار تلفن گویا، تا اطلاع بعدی دانشگاه ادیان معرفی می‌گردد. لذا ضروریست دانشجویان دانشگاه هنر واندیشه داخلی‌های معرفی شده در همین صفحه را شماره گیری نمایند.

آدرس و شمارهای جدید به شرح زیر است:

آدرس جدید: قم، بلوار شهید صادقی، بین حسین نژاد 16 و دارالحدیث

لینک لوکیشن در نرم افزار نشان:

https://nshn.ir/852bs-sp5x15ol

شمارهای جدید:

خط اول: 02537770616

خط دوم: 02537785049

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

تماس-داخلی

شماره اتاق-طبقه دوم

1

دکتر ابراهیم بازرگانی

معاونت

9101

341

2

علی حاتمی

مدیر اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی

9102

340

3

ندا حمیدی پارسا

دایره امتحانات و نمرات

9103

339

4

سمانه حاجی بابائی

کارشناس آموزش

9105

343

5

محمدرضا بچاری

کارشناس آموزش و مالی

9107

337

6

پیمان حیدری

نظام وظیفه و وام دانشجویی

9104

343

7

محسن صابری

کارشناس تحصیلات تکمیلی

9106

337

 جهت دریافت فایل اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

مسئول امور انفورماتیک: آقای رضائی داخلی 490 (اینترنت دانشجویی، مشکلات مربوط به سایت و سامانه)

2 دیدگاه دربارهٔ «آنچه دانشجويان ورودي جديد بايد بدانند-مهر1401»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 8 =